Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:nine1987 schreef:Grapje zeker.. je kunt toch niet zomaar een provincie eruit knikkeren? Lang leve de solidariteit als land.. nu liggen de provincies elkaar dwars.. wat daarna? De gmeenten? En daarna de wijken? Goed bezig jongens..
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt....hier wordt op satirische wijze en link met Griekenland/Europa getrokken.....
Citaat:Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt....hier wordt op satirische wijze en link met Griekenland/Europa getrokken.....
Citaat:Ga je het serieus nog uitleggen?Citaat:
In Rotterdam wordt het geld verdiend, in Den Haag wordt het geld verdeeld en in Amsterdam wordt het geld uitgegeven, de rest van Nederland telt sowieso niet mee.
![]()
Het wordt tijd dat Rotterdam en het Rijnmondgebied eens de hand op de knip houdt en zelf gaat bepalen waaraan het geld wordt uitgegeven.
papagroom schreef:Electra63 schreef:Ach PPG, ik maak nu ook geld over aan goede doelen, als je dan lief bent, maak ik af en toe wat naar jullie (in het hoge noorden) over, i.p.v. naar een project in Afrika
Wat ben je ook een topper he'...ik was laatst ook al zo blij met die zelf gebreide sokken...
Depende schreef:JA! Een onafhankelijk Drenthe dat lijkt mij nou prachtig. En niet dat we dan ook weer die Friesen en Groningers erbij moeten nemen. Wij redden ons wel hoor, ik stel mij per direct beschikbaar als prinses van Drenthe.![]()
papagroom schreef:nine1987 schreef:Grapje zeker.. je kunt toch niet zomaar een provincie eruit knikkeren? Lang leve de solidariteit als land.. nu liggen de provincies elkaar dwars.. wat daarna? De gmeenten? En daarna de wijken? Goed bezig jongens..
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt....hier wordt op satirische wijze en link met Griekenland/Europa getrokken.....