Liekelianne schreef:achterlijk! te vies voor woorden![]()
wie bedenkt t..
gebruik dan een opblaaspop of een appeltaart oid maar dieren..
appeltaart?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pistasche schreef:Vjestagirl schreef:Nee, ik hou niet van dierenseks. Maar ik zie het probleem niet. Als je een hond, paard of wat dan ook pijn doet, kun je er zeker van zijn dat het dier jou pijn doet (bijten, slaan etc.). Overigens is het pijn doen of beschadigen van een dier al verboden door de wet tegen dierenmishandeling.
Als het dier er geen last van heeft: wat maakt het dan uit? Kan jou het wat schelen of de buurvrouw zich laat likken door d'r dwergkees of laat neuken door d'r herder, of dat de boer verderop m regelmatig in een koe hangt. Zolang het beest er geen last van heeft zie ik echt t probleem niet.
Oh dus alle mannen kunnen nu ook vrouwen gaan betasten.. Want dat doet geen zeer dus hebben we er geen last van.
Come on
my_precious schreef:Vjestagirl vind dat jij toch wel zieke eengedachtegang hebt.
dieren horen seks met elkaar te hebben en mensen met mensen en niet met dieren, of ze elkaar daar nu wel of niet pijn mee doen.
dieren zijn niet gemaakt om met mensen seks te hebben.
gatverdamme..
Silly1972 schreef:Het feit is, is dat dieren geen Nee kunnen zeggen
Ze kunnen jou niet vertellen of ze het wel of niet fijn vinden, ongeacht of het wel of geen pijn doet.
Dus vind ik dat het niet mag
Geryon schreef:Zo Vjestagirl dat had ik niet van jou verwacht, ik walg ervan.
Buiten dat de dieren het misschien niet leuk vinden, betekent het dat zo iemand niet helemaal goed in het hoofd is. Bah, hele handeltje lekker weghalen.
Vjestagirl schreef:BlueStar schreef:@ Vjestagirl ik ben stom verbaast over jou antwoorden. Dus jij zou het gewoon vinden als iemand jou dieren (zonder pijn) lekker gebruiken?
Persoonlijk vindt ik deze mensen ook niet gezond in de bovenkamer.
Ik heb er ook bij gezegd: zolang het je eigen dier is. Het dier van een ander heeft er niet perse meer last van, maar dat is voor de eigenaar wel vervelend (mentaal).
suuzepuus schreef:my_precious schreef:Vjestagirl vind dat jij toch wel zieke eengedachtegang hebt.
dieren horen seks met elkaar te hebben en mensen met mensen en niet met dieren, of ze elkaar daar nu wel of niet pijn mee doen.
dieren zijn niet gemaakt om met mensen seks te hebben.
gatverdamme..
Dieren hebben geen sex voor hun plezier, die doen het alleen voor de voortplanting (op de bonobo na dan...)
Vjestagirl schreef:BlueStar schreef:@ Vjestagirl ik ben stom verbaast over jou antwoorden. Dus jij zou het gewoon vinden als iemand jou dieren (zonder pijn) lekker gebruiken?
Ik heb er ook bij gezegd: zolang het je eigen dier is. Het dier van een ander heeft er niet perse meer last van, maar dat is voor de eigenaar wel vervelend (mentaal).
cinn87 schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb er ook bij gezegd: zolang het je eigen dier is. Het dier van een ander heeft er niet perse meer last van, maar dat is voor de eigenaar wel vervelend (mentaal).
Gadver, k kots van jouw gedachte! Ookal is het je eigen dier, een dier kan niet aangeven of die dit wilt en is het dus verkrachting! En kom niet aan met als een dier het niet wilt dan bijt of schopt die wel van zich af, volgens mij leren wij onze honden om niet te bijten en als ze dat wel doen worden we boos.