Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:19

Liekelianne schreef:
achterlijk! te vies voor woorden :n
wie bedenkt t..
gebruik dan een opblaaspop of een appeltaart oid maar dieren.. :n

appeltaart? _O- _O- _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:19

Pistasche schreef:
Vjestagirl schreef:
Nee, ik hou niet van dierenseks. Maar ik zie het probleem niet. Als je een hond, paard of wat dan ook pijn doet, kun je er zeker van zijn dat het dier jou pijn doet (bijten, slaan etc.). Overigens is het pijn doen of beschadigen van een dier al verboden door de wet tegen dierenmishandeling.

Als het dier er geen last van heeft: wat maakt het dan uit? Kan jou het wat schelen of de buurvrouw zich laat likken door d'r dwergkees of laat neuken door d'r herder, of dat de boer verderop m regelmatig in een koe hangt. Zolang het beest er geen last van heeft zie ik echt t probleem niet.

Oh dus alle mannen kunnen nu ook vrouwen gaan betasten.. Want dat doet geen zeer dus hebben we er geen last van.

Come on :roll:

Vrouwen zijn zich er bewust van wat de intentie is als een man dat doet. Een dier heeft geen flauw benul bij intentie.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:20

Het feit is, is dat dieren geen Nee kunnen zeggen

Ze kunnen jou niet vertellen of ze het wel of niet fijn vinden, ongeacht of het wel of geen pijn doet.
Dus vind ik dat het niet mag

Miracle_

my_precious schreef:
Liekelianne schreef:
wie bedenkt t..

appeltaart? _O- _O- _O-

American Pie :D

NeverGiveUp

Vjestagirl: Ik snap wat je bedoelt.

Maar toch, nee. Ook al doet het geen pijn (nee dat kleine pikkie zullen ze echt niet voelen) is het toch alsnog hartstikke ziek. Ik zal het niet toelaten bij mijn paard hoor. En als de dierenarts zijn hand erin steekt is het ook omdat het moet en niet omdat hij daarop geilt.

Geryon

Zo Vjestagirl dat had ik niet van jou verwacht, ik walg ervan.

Buiten dat de dieren het misschien niet leuk vinden, betekent het dat zo iemand niet helemaal goed in het hoofd is. Bah, hele handeltje lekker weghalen.

Het is gewoon ziek als je op zo'n manier op dieren valt. Dat hoort niet, dan zit er iets niet goed in die mongolenkop van je.
Laatst bijgewerkt door Geryon op 25-11-12 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

suuzepuus

my_precious schreef:
Vjestagirl vind dat jij toch wel zieke eengedachtegang hebt.

dieren horen seks met elkaar te hebben en mensen met mensen en niet met dieren, of ze elkaar daar nu wel of niet pijn mee doen.
dieren zijn niet gemaakt om met mensen seks te hebben.
gatverdamme.. :?

Dieren hebben geen sex voor hun plezier, die doen het alleen voor de voortplanting (op de bonobo na dan...)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:21

my_precious schreef:
Liekelianne schreef:
wie bedenkt t..

appeltaart? _O- _O- _O-

American Pie :D[/quote]

hahahaha geweldig deze

Pistasche

Vjestagirl schreef:
Vrouwen zijn zich er bewust van wat de intentie is als een man dat doet. Een dier heeft geen flauw benul bij intentie.

Daar word dan toch juist misbruik van gemaakt?
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 25-11-12 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Silly1972 schreef:
Het feit is, is dat dieren geen Nee kunnen zeggen

Ze kunnen jou niet vertellen of ze het wel of niet fijn vinden, ongeacht of het wel of geen pijn doet.
Dus vind ik dat het niet mag

Ik denk dat als jij een hond pijn doet dat je snel genoeg een flinke set tanden in je lijf hebt staan. Een paard wat je pijn doet zal echt wel uithalen of bijten.

Geryon schreef:
Zo Vjestagirl dat had ik niet van jou verwacht, ik walg ervan.

Buiten dat de dieren het misschien niet leuk vinden, betekent het dat zo iemand niet helemaal goed in het hoofd is. Bah, hele handeltje lekker weghalen.

Dank je :)

Mandy517

Liekelianne schreef:
wie bedenkt t..

warme appeltaart :')

Vind het ook achterlijk!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:22

De hand van de dierenarts lijkt me minder :')

Nee onzin. Het is gewoon super smerig en vind dat ook echt niet kunnen!

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:22

Vjestagirl schreef:
BlueStar schreef:
@ Vjestagirl ik ben stom verbaast over jou antwoorden. Dus jij zou het gewoon vinden als iemand jou dieren (zonder pijn) lekker gebruiken?

Persoonlijk vindt ik deze mensen ook niet gezond in de bovenkamer.

Ik heb er ook bij gezegd: zolang het je eigen dier is. Het dier van een ander heeft er niet perse meer last van, maar dat is voor de eigenaar wel vervelend (mentaal).

ik ga echt stuk om je reacties vjestagirl.. _/-\o_
ik sta open voor je mening maar het verbaast me zo dat iemand er echt zo over denkt.. :')

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:23

suuzepuus schreef:
my_precious schreef:
Vjestagirl vind dat jij toch wel zieke eengedachtegang hebt.

dieren horen seks met elkaar te hebben en mensen met mensen en niet met dieren, of ze elkaar daar nu wel of niet pijn mee doen.
dieren zijn niet gemaakt om met mensen seks te hebben.
gatverdamme.. :?

Dieren hebben geen sex voor hun plezier, die doen het alleen voor de voortplanting (op de bonobo na dan...)

dat bedoelde ik er ook mee te zeggen, maar ook dat mensen geen sex horen te hebben met dieren.. is toch gewoon ziek.

Junip

Vjestagirl, ik denk niet dat het gaat om wat het beest voelt/niet voelt.
Ik denk dat het over de algemene normen en waarden gaat die iedereen mee krijgt.
Een van deze is dat je niet zomaar je leuter in jan en allemaal stopt.

Als iedere man zijn leuter in een paard mocht steken
of elke vrouw een hond tussen haar benen zou stoppen, waar ligt dan de grens?
Mag je dan ook aan een kind zijn ding zitten omdat het geen zeer doet?
Die zal geen pijn ervaren als er ergens aan getrokken wordt, maar als je zo'n verhaal zou horen zou je op je achterste poten staan.

Ik snap je punt, het paard voelt er waarschijnlijk inderdaad niet zoveel van maar ik denk niet dat dat de reden is dat dit niet de bedoeling is.
Laatst bijgewerkt door Junip op 25-11-12 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Silly1972

Nee Vjesta, je leest niet goed.

Het feit is, is dat dieren geen NEE kunnen zeggen

Daar gaat het mij met name om

my_precious

Mandy517 schreef:
Liekelianne schreef:
wie bedenkt t..

warme appeltaart :')

Vind het ook achterlijk!

wel slagroom eroverheen spuiten dan he,wahahahhaa :r :r

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 23:24

Maar bijvoorbeeld:
Jij gaat op vakantie je moet je lieve hond,kat en paard thuis laten omdat ze niet meekunnen op vakantie.
Iemand op internet bied aan om voor je 3 dieren te verzorgen. Jij vertrouwt die persoon en gaat op vakantie.
Je komt terug van vakantie en die persoon zegt: ik heb seksuele handelingen gedaan met je 3 dieren.

Dan sta je ook met je mond open.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:24

Vjestagirl schreef:
BlueStar schreef:
@ Vjestagirl ik ben stom verbaast over jou antwoorden. Dus jij zou het gewoon vinden als iemand jou dieren (zonder pijn) lekker gebruiken?

Ik heb er ook bij gezegd: zolang het je eigen dier is. Het dier van een ander heeft er niet perse meer last van, maar dat is voor de eigenaar wel vervelend (mentaal).

Laat ik het anders zeggen, jij hebt een vaste partner, die doet graag aan dierensex, jou dieren mogen hier dus voor gebruikt worden? Zijn dan jullie eigen dieren.

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:24

Vjestagirl schreef:
BlueStar schreef:

Heel eerlijk gezegd ben ik eigenlijk best wel eens met Vjestagirl, je merkt echt wel aan een dier of ze het erg vinden of niet. Maar zolang het bij hun eigen dieren gebeurd, bij andere mensen hun dieren zou ik het wel erg vinden

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:25

Vjestagirl schreef:
BlueStar schreef:

Gadver, k kots van jouw gedachte! Ookal is het je eigen dier, een dier kan niet aangeven of die dit wilt en is het dus verkrachting! En kom niet aan met als een dier het niet wilt dan bijt of schopt die wel van zich af, volgens mij leren wij onze honden om niet te bijten en als ze dat wel doen worden we boos.

Liekelianne

Miracle_ schreef:
American Pie :D

idd american pie! weet zo niet welk deel het is :D

@suuzepuus volgens mij hebben dolfijnen ook seks voor hun plezier

Miracle_

Serieus mensen, wat bezielt je om dierensex goed te keuren? Mijn hemel, ik sta echt met een bek vol tanden.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:26

Ik vind dat er hier wel érg aanvallend gereageerd wordt tegen Vjestagirl, terwijl zij alleen maar nadenkt zonder haar gevoelens erbij te betrekken ;)

Dierensex, ja ík vind het vies. Maar wat merkt het dier er van? Als het dier géén pijn heeft aan het gebeuren en het niet erg vind, wat is er dan verkeerd aan? Het idee is vies ja, maar dat zit alleen maar bij ons tussen de oren.

En inderdaad, die arm van de dierenarts is een stuk groter/dikker/whatever dan de leuter van zo'n wanhopige dude :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:27

cinn87 schreef:
Vjestagirl schreef:

Gadver, k kots van jouw gedachte! Ookal is het je eigen dier, een dier kan niet aangeven of die dit wilt en is het dus verkrachting! En kom niet aan met als een dier het niet wilt dan bijt of schopt die wel van zich af, volgens mij leren wij onze honden om niet te bijten en als ze dat wel doen worden we boos.

Er worden ook elke dag dieren "aangerand" in de KI industrie, maar omdat dat voor centjes is is het normaal voor je plezier is misschien gek/afwijkend maar imo zou het niet strafbaar moeten zijn, ik vind dat heel hypocriet. Als het je om de seksuele integriteit van dieren gaat valt er op andere vlakken veel meer te winnen :Y)