Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LecyTinker schreef:Shirley schreef:Ik vind liegen iets anders dan verzwijgen ...
Misschien had het in het begin van de relatie beter geweest om te vertellen, maar werd het naderhand steeds moeilijker ?
Wellicht had ze deze reactie al voorzien door eerdere uitspraken van haar man ?
moedwillig informatie achterhouden is toch echt wel liegen... liegen is de waarheid niet vertellen, als jij weet wat de ander wil horen en je houd deze nformatie achter, dan lieg je.
En iedereen die TS aanvalt over "Dat kan alleen in belgie" ... kom aan zeg... zien jullie nergens meer de humor van in? TS maakt duidelijk een grapje...
LecyTinker schreef:Shirley... als jij een affaire hebt met een ander, maar je partner vraagt er niet naar en jij zegt het niet, dan lieg je dus niet?
Ik denk dat het begip liegen erg ruim genomen kan worden. voor mij liegt iemand als hij opzettelijk de waarheid achter houd!
dees_daan schreef:Ze heeft gelogen over het kinderen krijgen.. Als de man vraagt hoe kan het toch dat het niet lukt? En zij zegt ik weet het ook niet.. Dan is dat liegen..
Daarnaast vind ik dat als je dit verzwijgt je ook liegt, en zou dan ook echt niet bij diegene blijven maar dat is mijn mening.
Citaat:Ik heb me nooit afgevraagd waarom ze geen kinderen wilde
Captain schreef:Da's k*t.... of l*llig..?
Shirley schreef:Dat staat er ook niet:Citaat:Ik heb me nooit afgevraagd waarom ze geen kinderen wilde
Lijkt mij meer een gevalletje van "Oké , dan niet " dan dat e.e.a. uitvoerig besproken is
Killyenn schreef:Het verschil tussen vreemdgaan en je geslachtsverwisseling verzwijgen is dat het ene een direct 'verraad' naar je partner is, terwijl het andere enkel en alleen van belang is voor jou. Niemand heeft het recht te weten wat je geboortegeslacht is. Dat is jouw recht om aan mensen te vertellen. Natuurlijk zou het fijn zijn als je partner zich vertrouwd genoeg voelt om dat te vertellen, maar het is geenszins je recht om dat te weten. Iemand is het geslacht dat ze kiezen te zijn, omgebouwd of niet.
dees_daan schreef:Verkeerd gelezen..
Er staat wel: nu begrijp ik waarom ze altijd glijmiddel wil gebruiken..
Lijkt me niet dat dit uitgekomen is omdat zij niet wilde liegen en de man uiteindelijk toch gevraagd heeft "waarom wil jij eigenlijk altijd glijmiddel?" Oké.. Ik ben een man..
Ik vind het niet goed te praten.. Kansen genoeg gehad om iets te zeggen in die 20 jaar tijd en bewust de waarheid verzwijgen vind ik hetzelfde als liegen..
Shirley schreef:dees_daan schreef:Verkeerd gelezen..
Er staat wel: nu begrijp ik waarom ze altijd glijmiddel wil gebruiken..
Lijkt me niet dat dit uitgekomen is omdat zij niet wilde liegen en de man uiteindelijk toch gevraagd heeft "waarom wil jij eigenlijk altijd glijmiddel?" Oké.. Ik ben een man..
Ik vind het niet goed te praten.. Kansen genoeg gehad om iets te zeggen in die 20 jaar tijd en bewust de waarheid verzwijgen vind ik hetzelfde als liegen..
Ik heb het nog een keer gelezen en mijn quote komt ook letterlijk uit de tekst
En wat heeft glijmiddel met al dan geen kinderen te maken ???
En ik praat niks goed, ik geef alleen mijn mening en antwoord op de gestelde vragen
papagroom schreef:Wat ik niet snap...als je zo lang een kinderwens hebt...dan ga je toch dokteren...dan komt de aap al snel uit de mouw lijkt me.