Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benfan schreef:girlyggirl schreef:je zou toch bijna met half bokt naar t schoolplein gaan om dat groepje is even flink de waarheid te vertellen!vreselijk
Ik ben er wel voor in om daar met z'n alle te gaan staan maandag, geblindoekt en oorwarmers op. want zo is die school blijkbaar, stokdoof en blind.
UMayDream schreef:Benfan schreef:
Ik ben er wel voor in om daar met z'n alle te gaan staan maandag, geblindoekt en oorwarmers op. want zo is die school blijkbaar, stokdoof en blind.
Zullen we dat doen?Of een petitie maken ofzo, of iets anders om die jongen en zijn moeder een hart onder de riem te steken!
Sok schreef:x_Anne_x schreef:O wat triest
Ze zouden zo'n jongen toch juist moeten helpen.
Piter Jelles is nogal voor zelfredzaamheid en zelfstandigheid en zijn daar volledig in doorgeslagen.
Er is een verschil tussen zelfstandigheid en volledig aan hun lot overlaten. Die kinderen zijn uberhaupt alleen maar aan het gamen en voeren verder niks uit, in elk geval op de locatie waar ik stage liep.
Citaat:UPDATE: via de site heeft de school gereageerd. Vanwege privacyredenen kort:
‘We willen wel duidelijk stellen dat er een onjuist beeld is geschetst, waarin wij ons niet herkennen. Het gegeven dat deze leerling niet terug mag keren, is gebaseerd op feiten en omstandigheden die in het artikel niet zijn benoemd. Wij accepteren pesterijen niet en kennen ook geen structurele pestproblematiek op onze scholen.
We vinden het heel erg triest dat deze jongen dit tragische ongeluk heeft meegemaakt. Ook wij willen dat hij op de juiste plek terechtkomt voor het volgen van onderwijs. Hierover heeft met de ouders en hun advocaat meermaals intensief overleg plaatsgevonden. Uiteindelijk is een plek gevonden op een school in Drachten, zoals in het artikel wordt gemeld. Vervolgens hebben partijen nogmaals aan tafel gezeten en is een plek in Leeuwarden aangereikt. De Onderwijsinspectie is door ons voortdurend op de hoogte gehouden van deze situatie en heeft geen reden gezien om in te grijpen.
Op nadere verzoeken om informatie zullen wij, vanwege de eerder genoemde privacyredenen, niet ingaan.’