He gatver mijn baas is 62 geloof ik (om en nabij) ik moet er niet aan denken. Kijk als ik nou een baas had die superlekker was en geen kinderen oid had dan zou ik het nog wel overwegen hahaah.
Raponsje
Geplaatst: 19-11-12 21:26
Seks met de baas omdat je hem woest aantrekkelijk vind en hij jou ook ziet zitten. Prima. Misschien niet heel verstandig mocht het niet lopen zoals gepland, maar dat is wat anders.
Seks met de baas omdat je loonsverhoging wil, promotie wilt of geen zin meer hebt om de wc's te schrobben. Nee.
Ik ben zelf "baas" en zou niet het bed delen met het personeel. Dat zou de verhoudingen echt niet ten goede komen.
Persoonlijk zou ik mijn hoofd niet meer durven laten zien op me werk dan...ik vond het al genant dat ik een liefdeskoppel op de werkvloer "betrapte"..ik wist niet hoe snel ik weg moest komen, ik schaamde me vreselijk...
Hoe staan jullie daar dan tegenover, dat collega's jullie betrappen!?
Seks met de baas, prima hoor. Dat kan... Tot het de mist ingaat en dan is het elke dag, op het werk, op de blaren zitten. Want dat was me toch klote! Elke dag met elkaar best wel intiem moeten samenwerken, soms wel 10 tot 12 uur lang en dat terwijl de relatie voorbij is... Dan is het niet zo handig. Werk er dan nu ook niet meer, want ik kon het niet zo goed hebben.. We waren wel aardig oké uit elkaar gegaan, maar als je nog een zwak voor hem hebt en constant word geconfronteerd met hem, dat werkt niet.. En toen de verhouding uiteindelijk een regelrechte haat verhouding werd, was het helemaal niet fijn op de werkvloer.
Seks met de baas, als je er echt voor wilt gaan moet je het doen, maar houd wel rekening met de gevolgen als het de verkeerde kant uitgaat.. En vraag jezelf af of hij je baan waard is, mocht het die kant uitgaan.
Ik vind collega's betrappen niet zo'n probleem. Ik vind het eigenlijk wel grappig.. Sowieso werk ik veel op plekken met mensen van mijn eigen leeftijd en ontstaan er altijd wel koppels. Er word ook veel geroddeld en gespeculeerd over bepaalde koppels.. Tja.. Zit er niet zo mee.
Hahaha, beetje spanning op je werk, leuk toch? Het risico op betrapt worden maakt het alleen maar spannender Op mijn werk is het onmogelijk, want ik heb een voor mij onaantrekkelijke baas en geen ruimte waar het goed kan :