Spanning VS verkiezingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Spanning VS verkiezingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:21

Obama is gewoon het beste voor Amerika :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:34

Goof schreef:
Wat ik echt niet begrijp is dat US aan een fiscale afgrond staat en er binnen 2 maanden vreselijke bezuinigingen doorgevoerd als er geen akkoord wordt bereikt, maar er wordt wel miljarden uitgegeven aan campagnes voor de verkiezingen :r
Daar walg ik van.

Grootste deel komt van persoonlijke giften. Morgan Freeman heeft van zijn eigen fortuin een miljoen gedoneerd, Brad Pitt heeft benefieten georganiseerd etc. Dat is ook de reden waarom veel van die presidentskandidaten van rijke (olie)families komen, anders kunnen ze die campagnes niet betalen.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 07:45

het erge vind ik dat Romney grotendeels gefinancieerd werd door banken... dus eigenlijk geld dat van het volk is... Obama zijn grootste sponsors waren Google en Microsoft... dat zegt wel al genoeg, niet?
En Obama heeft idd erg veel sponsor geld gekregen via hollywood sterren, maar Romney heeft ook aardig wat bedragen gekregen van rijke particulieren, plus wat van zijn eigen geld.

Waar ik wel om moest lachen is Donald Trump zijn tweet... Hij was duidelijk Romney en baalt nu dat hij geen belastingverlaging gaat krijgen... alsof die vent nog niet genoeg geld heeft!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:22

Hoera voor Obama *\o/* Ben écht blij dat hij gewonnen heeft. Hopelijk komen de republikeinen bij de volgende verkiezingen eindelijk eens met wat ander kaliber naar voren dan die traditionele oerconservatieve gelovigen.

Donald Trump zijn tweet kan je alleen maar eens hartelijk om lachen. Ten eerste heeft Obama in totaal ook een pak meer voorkeursstemmen behaald dan Romney, dus zijn argument slaat al kant nog wal.

En daarnaast, bij de herverkiezing van Bush was het wèl gebeurd. Deze had zo'n 2000 stemmen minder en werd evengoed gekozen, nog niet gekeken naar dat er toen bedenkingen waren bij de telling in de staat Florida. Heeft iemand toen mijnheer Trump horen klagen over oneerlijkheid? :+