Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Ik heb dit topic geplaatst om mensen zoals jij de kans te geven hun hart te luchten,en daar door de druk van de ketel te halen......en hoop van ganser arte dat dat ook zo werkt.
Cassidy schreef:En over plagerijen kan niet gepraat worden? En als je iemand plaagt, raak je hem dan niet persoonlijk?
mick75 schreef:En vrienden zorgen over het algemeen dat ze de grenzen van hun vrienden niet overtreden.
WhySoWhite schreef:Ik denk dat het heel persoonlijk is of je iemand raakt of niet. Mij boeit het werkelijk geen reet wat iemand anders van me vind of over me zegt. Mits ze dat recht in mijn gezicht één op één weten te vertellen. En vaak gaat het daar al mis.. Ik denk dat als ze niet sterk in de schoenen staat en een gevoellig persoon bent je met kleine worden al hard gekwetst kan worden.
Cassidy schreef:WhySoWhite schreef:Ik denk dat het heel persoonlijk is of je iemand raakt of niet. Mij boeit het werkelijk geen reet wat iemand anders van me vind of over me zegt. Mits ze dat recht in mijn gezicht één op één weten te vertellen. En vaak gaat het daar al mis.. Ik denk dat als ze niet sterk in de schoenen staat en een gevoellig persoon bent je met kleine worden al hard gekwetst kan worden.
Dat recht in je gezicht zeggen, daar ontbreekt het vaak aan moed. Van de pester welteverstaan.
Het is veel gemener om dat lekker achterbaks te doen. En hoe achterbakser je dat gaat doen, hoe harder dat aankomt....