solarpleure schreef:Op rtlnieuws zeiden ze (en staat) dat de moeder het kind op de omheining zette en het kind daar vanaf viel.
Je zou maar dat doen als moeder, ik vind het belachelijk !
Dan vraag je om ongelukken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:tjonge er staan reacties bij waarom ze die ene hond nou doodschieten..
alsof die agent erbij blijft staan kijken.. ze willen toch bij die jongen komen, dus dan moet je iets..(idd wel groot met het risico dat je hem raakt )
Papegara schreef:Christiene schreef:tjonge er staan reacties bij waarom ze die ene hond nou doodschieten..
alsof die agent erbij blijft staan kijken.. ze willen toch bij die jongen komen, dus dan moet je iets..(idd wel groot met het risico dat je hem raakt )
Daar zei ik iets over, dat bedoelde ik niet zo. ik begrijp best dat zo'n hond wordt doodgeschoten alleen kan ik er met mijn kop niet bij dat ze geen veilige hekken plaatsen, het blijft een roedel en ze zijn wild, voor de verzorgers nemen ze toch ook bepaalde maatregelen..
lifaya schreef:Cer schreef:Nja, en Amerikanen kennende zal er een flinke claim komen. Van wat ik op tv zag was t ook pittig hoog..
Vind het eigenlijk ongepast dat je dit zegt
Die mensen zijn net hun kind kwijt geraakt, zullen waarschijnlijk maanden of jaren lang niet in staat zijn om te werken, zullen nooit hun kind meer zien opgroeien en als ouders zijnde dus hun kind moeten begraven... Vreselijk. Ik vind de claim niet meer dan terecht, en denk persoonlijk ook dat dit meer vanuit hun advocaat komt dan vanuit hun zelf
Sonja_vR schreef:@ Lifaya : neuh, dat denk ik ook niet nee, die zijn naar alle waarschijnlijkheid goed over de zeik ... kan me niet voorstellen hoe die zich hebben gevoeld tijdens en nu voelen in de nasleep
maar betreft de eventuele schadeclaims etc, dat is zo jammer van amerika, eigen verantwoordelijkheid betekend daar niet zo veel als je naar de rechtszaken kijkt die daar af en toe spelen .
lifaya schreef:Ik denk dat die claim gewoon puur via een advocaat gaatdus dat die ouders er nu nog niet echt mee bezig zijn. Denk dat die sowieso niet rationeel meer kunnen denken momenteel
lifaya schreef:Lolleke iedereen doet wel eens impulsieve dingenIk denk dat dat kindje graag wou kijken en moeder kind optilde, evenwicht verloor en het vreselijke gevolg. Net zoals dat een moeder aan het kwebbelen is met de buurvrouwa aan drukke weg, kind rent achter bal aan de weg op en word dood gereden. Het kan gebeuren, en je zal je de rest van je leven schuldig voelen, maar dat soort dingen gebeuren helaas
lifaya schreef:Cer schreef:Nja, en Amerikanen kennende zal er een flinke claim komen. Van wat ik op tv zag was t ook pittig hoog..
Vind het eigenlijk ongepast dat je dit zegt
Die mensen zijn net hun kind kwijt geraakt, zullen waarschijnlijk maanden of jaren lang niet in staat zijn om te werken, zullen nooit hun kind meer zien opgroeien en als ouders zijnde dus hun kind moeten begraven... Vreselijk. Ik vind de claim niet meer dan terecht, en denk persoonlijk ook dat dit meer vanuit hun advocaat komt dan vanuit hun zelf
Papegara schreef:Ik hoop inderdaad dat de moeder haar evenwicht verloor of iets in die richting en dit niet uit stommiteit deed door het kind niet goed vast te houden.