dat zijn we hier niet gewend geen school en werk voor zoiets , ja ok de treinen lopen vast , ik heb hier een keer vastgezeten dat ik niet meer naar huis kon maar kon blijven slapen. maar dat vergeet je toch niet, wil je ons een beetje op de hoogte houden?
Bijna de hele oostkust krijgt storm (inclusief Boston), het is alleen afwachten hoe de orkaan loopt om te zien welke gebieden het meeste last zullen krijgen.
Donkerblauw
Geplaatst: 29-10-12 22:37
Zit nu ook de live webcam-beelden uit New Jersey te kijken. Gaat er best heftig aan toe daar. Heel veel succes Macavity!
franka75
Geplaatst: 29-10-12 22:41
MacavityL schreef:
Als we stroom blijven houden zal ik het doen!
ja koel hoop dat het voor jou ook koel blijft , hier cnn aan http://www.earthcam.com network zal je ook wel veel cams kunnen vinden van new york ook zon 6
franka75
Geplaatst: 29-10-12 22:42
en dan ook nog een olifant in de gaten houden , duurt ook niet lang meer www.babyolifantje.nl
1 van mijn spelletjes facebook vrienden blijkt midden in dat gebied te wonen. Philadelphia of zoiets was het. Al ken ik haar niet, ik heb oprecht medelijden met de mensen daaro die er last van hebben of gaan hebben. Hopen dat het goed afloopt
Jeetje, als je dat allemaal zo ziet op EarthCam en die webcam op Point Pleasant gaat het nu al flink tekeer. Brr, zou echt doodsbang zijn..
Grit
Geplaatst: 29-10-12 22:58
Mijn broer woont net onder Boston. Ik volg het nieuws en ga verder maar uit van geen nieuws is goed nieuws. Net als overal aan de oostkust is er de waarschuwing van verwoestende windhozen en gietbuien. Precies een jaar geleden zaten ze een paar dagen zonder stroom vanwege een sneeuwstorm, was ook al extreem toen voor die tijd van het jaar.
edit; tammiebels Ja dat klopt. Ongeveer zo'n 1 miljoen mensen!
Nadesh
Geplaatst: 29-10-12 23:02
Hier werkt geen enkele webcam, ook geen popupje dat ik iets mis wat ik moet installeren. Ben eigenlijk best nieuwsgierig
Grit
Geplaatst: 29-10-12 23:03
Ik kreeg net een berichtje dat een wijk bij hem in de buurt zonder stroom zit. De kabels hangen daar allemaal in de lucht, dus als er door de wind palen plat gaan, zit je al snel zonder stroom.