Ufo's echt of is het de regering?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 16:41

LecyTinker schreef:
Er zijn gebieden waar onverklaarbare waarnemingen zijn, zoals lichtjes etc. Was een waanzinnig interesante docu over. Jaren werd gezegd dat het ufo's waren ( en idd, dat was het ook aangezien het ongeidentificeerd was) en het bleek dat het gesteente in combinatie met warmte ( of zoiets) lichtbollen produceerd en dat dat door een bepaalde magnetisch veld die bollen rond vlogen en soms 1 grote bol vormde en dan weer afscheidde in kleinere lichtbollen.
Nou hadden ze dat dus zo onderzocht, maar omdat het een soort van fenomeen was, konden ze dit niet als 100% verklaring geven omdat ze dan nog jaren onderzoek moesten gaan doen.
Maar mijn punt is dat er vaak verklaringen zijn voor bepaalde verschijnselen, maar dat wij gewoon niet op de hoogte zijn van bepaalde natuurverschijnselen.
Maar aan de andere kant... als het echt buitenaards leven is, dan komen ze wel op een slechte periode in de menselijke geschiedenis, want jemig, wat een rotzooitje is het hiero _O-
Ik geloof en ik geloof niet... Ik denk niet dat de "ufo's" die mensen nu zien buitenaards leven is, maar ik houd wel mn opties open dat er misschien meer is dan wij als mensen kunnen aantonen.

:j :j

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 16:43

Skygirl schreef:
Dat jij het niet identificeert betekent niet dat het niet geïdentificeerd is.

Als het wel geindentificeerd is dan zouden jij en ik dat allang moeten weten.. en zo niet dan zit de regering erachter die er meer vanaf weet.. en het geheim houd..
aangezien er maar 3/4 dingen kunnen vliegen..
een vogel, vliegtuig, ballon, of helikopter..

:j[/quote]

Nogmaals, dat JIJ niet weet wat het is wil niet zeggen dat het een UFO is.

Daarbij: zeppelins, eekhoorns, vleermuizen, vleerhonden, parachutisten, paragilders, alles wat je vult met helium tot de stijgende kracht van de helium sterker is dan de massa van het opbject... En dat zijn alleen de dingen die ik zo snel kan bedenken.[/quote]

als je toch niet weet wat het is dan is het toch een ufooo..... -O-
het heet toch niet voor niks unidentified flying object :')
als ik bijv.. een vliegtuig in de luchtzie.. dan kan het toch een unidentified flying object zijn omdat ik op dat moment toch niet weet.. wat het is :')

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:45

En die dingen wat je bij de action kunt kopen, die moet je aansteken en dan gaat dat de lucht in. Ze gaan best wel hoog en soms kom je die met 12 achter elkaar tegen en dan kun je wel eens dat het een 'ufo' is. Maar dan zijn het gewoon ballonnen :P

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:46

Het is een complot :j .

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 16:47

Michellkuh schreef:
En die dingen wat je bij de action kunt kopen, die moet je aansteken en dan gaat dat de lucht in. Ze gaan best wel hoog en soms kom je die met 12 achter elkaar tegen en dan kun je wel eens dat het een 'ufo' is. Maar dan zijn het gewoon ballonnen :P

jaaa klopt ik weet welke je bedoelt haha...
*\o/*

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:48

Nu ze foto's van mars kunnen maken, zit ik wel met spanning te wachten totdat ze eindelijk foto's kunnen maken van marsmannetjes in hun natuurlijke omgeving! _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:50

michelle933 schreef:
als ik bijv.. een vliegtuig in de luchtzie.. dan kan het toch een unidentified flying object zijn omdat ik op dat moment toch niet weet.. wat het is :')

Nee. Een UFO is een UFO als de autoriteiten het niet kunnen identificeren. Als je een vliegtuig niet herkent is dat nogsteeds gewoon een vliegtuig en geen UFO.

Froemel

Re: Ufo's echt of is het de regering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:54

Snap ook dat dat geen ufo is.. maar veel mensen verwarren het ermee.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:54

LecyTinker schreef:
Nu ze foto's van mars kunnen maken, zit ik wel met spanning te wachten totdat ze eindelijk foto's kunnen maken van marsmannetjes in hun natuurlijke omgeving! _O-

Eerst dachten de marsmannetjes het nog zo op te lossen:
http://funmeme.com/image.axd?picture=na ... ission.jpg

Maar tegenwoordig gaat het al zo:
Afbeelding

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:56

Vjestagirl schreef:
michelle933 schreef:

Nee. Een UFO is een UFO als de autoriteiten het niet kunnen identificeren. Als je een vliegtuig niet herkent is dat nogsteeds gewoon een vliegtuig en geen UFO.

In de volksmond is iets wat mensen niet kunnen identificeren al een UFO, youtube staat er idd vol mee. Het is niet zo dat elke onverklaarbare verschijning eerst bij de overheid wordt neergelegd voordat mensen het een UFO noemen.
Maar ik denk dat de bekendste UFO verhalen van Roswell, New Mexico komen.

LecyTinker

Re: Ufo's echt of is het de regering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:59

@Vjestagirl.... die link werkt niet bij mij, dan kom ik op een site die zegt dat die link niet meer werkt.
Maar die foto... geweldig _O- ... ik hadnog nooit gegoogled op dit, maar neem aan dat er meer foto's als deze zijn en jij hebt me nu wel mega nieuwsgierig gemaakt... wat een geweldige foto ( nogmaals)
Dank je.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:00

Maar TS waarom zou het dan gelijk de regering zijn? wat is de meerwaarde daarvan voor de regering?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:02

Skygirl schreef:
Maar TS waarom zou het dan gelijk de regering zijn? wat is de meerwaarde daarvan voor de regering?

spionagevliegtuigen etc... regering heeft regelmatig UFO verhalen de wereld in geholpen om zo een dekmantel te hebben voor dat soort praktijken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:03

LecyTinker schreef:
@Vjestagirl.... die link werkt niet bij mij, dan kom ik op een site die zegt dat die link niet meer werkt.
Maar die foto... geweldig _O- ... ik hadnog nooit gegoogled op dit, maar neem aan dat er meer foto's als deze zijn en jij hebt me nu wel mega nieuwsgierig gemaakt... wat een geweldige foto ( nogmaals)
Dank je.

Uiteraard zijn er meer van zulke foto's teruggestuurd door de curiosity!
Afbeelding

Afbeelding

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 17:03

Skygirl schreef:

omdat die geheimen achter laten..
zoals area 51..
Ook gaat er de rondte..
dat men helemaal niet op de maan is..

Illuminatie heet dat geloof ik.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:04

Oooo mijn hemel! Ze bestaan!! Als het op het internet staat is het waar!! :D

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 17:04

margoed denk niet dat ik serieus wordt genomen hier..ben ik de enige hier.. die denkt dat er meer leven is ergens anders... ??

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:05

michelle933 schreef:
margoed denk niet dat ik serieus wordt genomen hier..xd
ben ik de enige hier.. die denkt dat er meer leven is ergens anders... ??

Nogmaals stem op de SOPN! :) er is een hele partij voor opgericht, die serieus heeft meegedaan met de afgelopen verkiezingen.
O ja, ze willen wel communisme invoeren. Dat dan weer wel.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 23-10-12 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:05

Wellicht teveel XFiles gekeken?

Overigens, er is bewezen dat er wellicht elders leven kan (hebben) bestaan. Net als dat er genoeg zaken zijn die nog "ontdekt" moeten worden.

Maar XFiles theorien? Neh.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 23-10-12 17:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:06

michelle933 schreef:
Skygirl schreef:

omdat die geheimen achter laten..
zoals area 51..
Ook gaat er de rondte..
dat men helemaal niet op de maan is..

Illuminatie heet dat geloof ik.

Illuminati is dat weer iets héél anders.

En ja hoor, ik geloof best dat er ergens anders leven is, maar ik geloof niet in UFO's, groene marsmannetjes met grote hoofden etc.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 17:07

En ja hoor, ik geloof best dat er ergens anders leven is, maar ik geloof niet in UFO's, groene marsmannetjes met grote hoofden etc.[/quote]

Zeg ik dat dan.. :') marsmannetjes enzo.. sorry hoor maar volgens mij ga je nu je eigen vehaal maken
Laatst bijgewerkt door Hieperdi op 23-10-12 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:08

@Vjestgirl... hahaha, natuurlijk zit er een Starbucks op Mars... Starbucks is de beste koffie die er is, weten die marsmannetjes ook. Wel weer jammer dat ze net zo slordig zijn als de mens.

En die tweede foto, dat lijkt wel familie van cookiemonster, betekend dat dat Cookiemonster in zijn ver verleden afstamt van "marsmensjes"?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 17:09

magda_90 schreef:
Wellicht teveel XFiles gekeken?

Overigens, er is bewezen dat er wellicht elders leven kan (hebben) bestaan. Net als dat er genoeg zaken zijn die nog "ontdekt" moeten worden.

Maar XFiles theorien? Neh.

wat?
xfiles..
nog nooit van gehoord..
jammer dat mensen me hier half voor gek verklaren maargoed..
had eigenlijk ook wel beetje verwacht..
gelukkig wordt er op FOK! heel anders gereageerd..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:10

michelle933 schreef:
Vjestagirl schreef:

En ja hoor, ik geloof best dat er ergens anders leven is, maar ik geloof niet in UFO's, groene marsmannetjes met grote hoofden etc.

Zeg is dat dan.. :') marsmannetjes enzo.. sorry hoor maar volgens mij ga je nu je eigen vehaal maken

Nee. Ik vind marsmannetjes etc. in dezelfde categorie vallen als UFO's, etc.

Als je dit ziet:

Geloof je dan ook in zeemeerminnen?

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:11

Als ik The X-Files moet geloven zit de regering er inderdaad achter :P Maar dan zijn er dus ook allang aliëns onder ons en proberen ze hybrides te maken van mensen met aliëns zodat we de invasies kunnen overleven :P

Maar ik denk zeker dat de regering dingen achterhoudt... De meerwaarde zou dan zijn dan ze testen uit kunnen voeren, zonder dat ze daarvoor aangesproken kunnen worden. Als er bijvoorbeeld al buitenaards leven hier op de planeet is geweest, zouden ze bijvoorbeeld met buitenaardse techniek kunnen testen. Of nog erger, ze kunnen tests uitvoeren op mensen, om te kijken hoe mensen/dieren reageren op bepaalde stoffen. Ze zijn dan niet aansprakelijk, want als de regering niet weet wat het is, wordt het gewoon weggemoffeld onder "onbekend".