Er zijn gebieden waar onverklaarbare waarnemingen zijn, zoals lichtjes etc. Was een waanzinnig interesante docu over. Jaren werd gezegd dat het ufo's waren ( en idd, dat was het ook aangezien het ongeidentificeerd was) en het bleek dat het gesteente in combinatie met warmte ( of zoiets) lichtbollen produceerd en dat dat door een bepaalde magnetisch veld die bollen rond vlogen en soms 1 grote bol vormde en dan weer afscheidde in kleinere lichtbollen.
Nou hadden ze dat dus zo onderzocht, maar omdat het een soort van fenomeen was, konden ze dit niet als 100% verklaring geven omdat ze dan nog jaren onderzoek moesten gaan doen.
Maar mijn punt is dat er vaak verklaringen zijn voor bepaalde verschijnselen, maar dat wij gewoon niet op de hoogte zijn van bepaalde natuurverschijnselen.
Maar aan de andere kant... als het echt buitenaards leven is, dan komen ze wel op een slechte periode in de menselijke geschiedenis, want jemig, wat een rotzooitje is het hiero

Ik geloof en ik geloof niet... Ik denk niet dat de "ufo's" die mensen nu zien buitenaards leven is, maar ik houd wel mn opties open dat er misschien meer is dan wij als mensen kunnen aantonen.