Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Wie moet er nu rustig doen
Ik vraag me toch serieus af wat bij zulke mensen de trigger is dat (letterlijk) door slaan.
Voor mij is het idd ook geen verschil hoe oud de kinderen waren, wat wel verschil maakt, niet voor het wel of niet goed keuren, maar voor het begrijpen, is wat nu de aanleiding is geweest. Fietste ze idd netjes in colonne? Of 5 breed? Had de man al een paar x gevraagd of ie erlangs kon? Of niet? Zulke zaken...
MirandaFuego schreef:stef schreef:Wie moet er nu rustig doen
Ik vraag me toch serieus af wat bij zulke mensen de trigger is dat (letterlijk) door slaan.
Voor mij is het idd ook geen verschil hoe oud de kinderen waren, wat wel verschil maakt, niet voor het wel of niet goed keuren, maar voor het begrijpen, is wat nu de aanleiding is geweest. Fietste ze idd netjes in colonne? Of 5 breed? Had de man al een paar x gevraagd of ie erlangs kon? Of niet? Zulke zaken...
Volgens mij fietsen basisschoolleerlingen die onder begeleiding gaan altijd wel netjes.
Misschien kon die man er niet langs, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze iets verkeerd deden.
Er is zoveel agressie in het verkeer, er zijn zoveel van die mannen die helemaal gek worden in de auto als ze even moeten wachten, dus het zal wel komen omdat hij smorgens geen tijd had z'n koffie op te drinken ofzo...
sharoontje schreef:Ik ga met Nikilover mee![]()
Maar ik had het toch echt niet gepikt als een totaal onbekende man mij zo aan de haren trekt of mij slaat, dan had hij echt wel een stoot terug kunnen verwachten, kom nou
MirandaFuego schreef:sharoontje schreef:Ik ga met Nikilover mee![]()
Maar ik had het toch echt niet gepikt als een totaal onbekende man mij zo aan de haren trekt of mij slaat, dan had hij echt wel een stoot terug kunnen verwachten, kom nou
Ook als je nog zo jong was, mijn dochter zou dat nooit doen hoor, een volwassene slaan..
nikilover schreef:Ik had het risico wel aangedurfd hoor op die leeftijd..
Buiten dat had mijn vader die man echt niet in handen moeten krijgen..
Ik hoop echt dat er wat mee gedaan word..
MirandaFuego schreef:nikilover schreef:Ik had het risico wel aangedurfd hoor op die leeftijd..
Buiten dat had mijn vader die man echt niet in handen moeten krijgen..
Ik hoop echt dat er wat mee gedaan word..
Whaha, nou ja, mijn dochter niet, lijkt me ook niet zo slim, de kans lijkt me erg groot dat hij sterker is![]()
Maar de ouders zullen zeker niet blij zijn, ik zou zelf ook woest zijn als dat gebeurde met m'n dochter.
Waar ik ook nog aan denk, dat ze door die situatie wel hadden kunnen vallen/onder de auto komen...
stef schreef:nikilover schreef:In mijn ogen maakt het echt niet uit wat er aan deze situatie vooraf is gegaan..
Slaan is slaan en is not done om welke reden dan ook.
En voor mijn beeldvorming maakt het wel uit.Ik vind het een heel groot verschil of er uit het niets geslagen is, of of de man geprovoceerd is...
MelanieB schreef:Kinderen tegenwoordig... echt worden zo brutaal
Heb eens gehad dat ik een groepje meiden in moest halen, meisjes die rokken dragen elke dag dus zeer christelijk.
Ik toeterde (zat op scooter), gingen niet aan de kant, nog keer getoeterd, na 3 keer toeteren gingen ze aan de kant, kreeg ik gelijk: poedersuiker.
Dus ik gestopt, 2 andere meisjes fietsten snel door en nam dat meisje even apart, even gevraagd waarom ze niet gelijk aan de kant ging als ik toeterde en kenbaar maak erlangs te willen en ik niet zo genoemd wil worden.
Gelijk al stotterend sorry.Grote mond ben ik echt niet van gediend dan, wat een onzin.
Maar kom op zeg, het moet toch niet nodig zijn.
Maar slaan/haren trekken vind ik ook écht niet kunnenZelfbeheersing.
xxCYNNxx schreef:ja een fiets heeft een bel, maar daar lachen ze alleen maar om hoor...althans 9 van de 10 keer dat je zo'n groep tegen komt.
Heel af en toe zitten er nog eens een paar tussen die wel netjes aan de kant gaan en die tegen de rest zeggen dat ze aan de kant moeten, maar meestal niet. En voor een fiets gaan ze al helemaal niet aan de kant. Of je moet wel een heel imponerend uiterlijk hebben