Nederlander verloot miljoenen villa in winterswijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: Nederlander verloot miljoenen villa in winterswijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:54

hoe the hell kom je aan zo een lot dan?? lijkt mij toch wel apart je zou t maar winnen zeg komt vanavond ook iets op sbs

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:55

Vind het best een goede zet van die man. Leuk huis trouwens, ik weet ook waar het is :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:06

je zou t toch maar winnen zeg ik zou t huis echt wel willen hebben <3
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 02-10-12 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:08

Oh daar heeft een vriendin van me gewoond.. Wat een huis. Ik zou het ook niet hoeven hebben, maar wel slim bedacht..

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:24

Titel is trouwens best overdreven, een 'miljoenenvilla' die te koop staat voor 925.000 :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:27

aw dat filmpje van dr hondje hoe lief...zo pff kan niet zo goed tegen emotionele gedoe

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:30

Las net ook op teletekst dat je er een bedrag bij krijgt voor onderhoud. :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:31

Maartenn schreef:
Titel is trouwens best overdreven, een 'miljoenenvilla' die te koop staat voor 925.000 :P

Hij is in prijs gezakt. ;)

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:51

Gat in de markt wellicht, je kunt (als je een certificaat koopt) je nummer weer aan hun door mailen en dan kan het zijn dat je eigen te koop staande huis op dezelfde wijze (via hun) ook 'verloot' wordt. Toch wel een 'nachtje slapen' waard voor veel mensen denk ik zo. Te meer omdat je je voor 50,00 euro geen bult kunt vallen. En vergeleken met de standaard loterijen, heb je hier meer kans, nl. 1 op de 60.000 ipv 1 op de ?miljoen. Zelf in gaan wonen en meteen te koop zetten voor een 500.000 euro, ben je er zo van af denk ik.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 21:54

Maarten je hebt pb ;)

En ik denk bij dit soort acties dat er altijd wel ergens addertjes onder het gras zitten.... maargoed dat is mijn mening!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:48

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:52

Wat een rare site.. het staat vol met typ en spelfouten..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:54

Dat gaan ze na dus daar is nog niks over bekend. Maar Nederland kennende moeten ze toch wel iets van dat geld zien.

En spelfouten zoals belasing ipv belasting ect. komt op mij ook niet goed over :n

Maar iig mij niet gezien, heb liever een boerderij :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:57

Sjeesus je zult dat winnen.... ik zou de verzekering niet eens kunnen betalen!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:01

Was vanmorgen op de radio.
Je koopt een Engelse BV waar het huis in zit. En je mag er mee doen wat je wilt.
Er moeten geloof ik max 35000 loten verkocht worden en dan is het net te redden qua kosten.
Is trouwens ook al rekening gehouden met de boete die je van de belastingdienst krijgt.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:05

Ik las het in de krant, echt een prachtig huis! Je zou het maar winnen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:07

ja en dan failliet gaan aan de kosten die erbij horen :')

ga jij daar de gemeentelijke belasting van betalen?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:12

Maar het huis is dan toch vrij, dus dan heb je geen kosten meer?

Alleen je leef kosten. Ik zeg, huis in de verhuur. En over een paar jaar als de markt weer beter is met winst verkopen :))

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:01

ElCid schreef:

Is geen addertje, dit was bij hun al bekend en vandaar dat ze een andere constructie hebben bedacht.
Zal mij benieuwen of "NL" het tegen kan houden.

De eerste 2 jaar wordt alles betaald, ook de belasting afdracht in NL. Plus 30.000,00 extra voor interieur en onderhoud. Van het geld wat Bakker overhoudt wil hij zelf profiteren (gelijk heeft ie) en dit concept verder uitbouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:12

Skessa_ schreef:

Alleen je leef kosten. Ik zeg, huis in de verhuur. En over een paar jaar als de markt weer beter is met winst verkopen :))

Natuurlijk niet, de belastingdienst gaat je gewoon belasten voor de waarde van de woning, het is immers een bezit met een bepaalde waarde die belast wordt. Dat gaat je dus een vermogen kosten en je hebt nog niet eens hypotheekrente aftrek :+

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:16

Relaxed schreef:
Skessa_ schreef:

Natuurlijk niet, de belastingdienst gaat je gewoon belasten voor de waarde van de woning, het is immers een bezit met een bepaalde waarde die belast wordt. Dat gaat je dus een vermogen kosten en je hebt nog niet eens hypotheekrente aftrek :+

:j

Feit dat je toevallig geen hypotheek hoeft te betalen veranderd niets aan belastingdienst, gemeentelijke belastingen, verzekeringen en stookkosten.
Man, dit huis kost maandelijks een vermogen. En verkopen heeft duidelijk geen zin want dat lukt de eigenaar nu al niet.

Het enige wat zou kunnen is denken 'alle winst is meegenomen' en het huis voor de helft van de waarde te koop zetten. Dan is het hopelijk wel snel weg, de maandkosten blijven binnen de perken en 500.000 euro is ook leuk om te hebben.

(goh, misschien toch maar een lotje kopen :') )

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:19

Relaxed schreef:
Skessa_ schreef:

Maar die belasting aanslag die je gaat krijgen hebben ze al meegerekend. Dus die hoef je ook niet zelf te betalen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:28

En de stookkosten en andere lasten worden ook voor 2 jaar betaald ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:35

Toch vind ik het best geniaal bedacht :D . Verkopen voor de helft van de prijs: volgens mij gaat dat niet zomaar. Daar doen ze bij verkopen van een woning door ouders aan hun kinderen ook moeilijk over. Iets met marktconforme prijs enzo.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:49

Ik denk dat de adder onder het gras de belastingdienst is. Als je een huis hebt, maar geen hypotheek zal je aangeslagen worden voor vermogensbelasting. Je zult dus wél een hypotheek moeten nemen. Maar er zal wel een manier zijn om dat te omzeilen, tenslotte is er ook een tv programma geweest die ooit een villa weg gaf. De WOZ waarde zal niet mis zijn en ook alle gemeentelijke heffingen zal je gewoon moeten betalen. Maar voor mensen met een baan (in de regio)en al een huis (die ze gegarandeert kunnen verkopen) is het misschien aantrekkelijk.
Verlotingen zijn, ook als het met toestemming is, altijd in het voordeel van de verloter. Maar dat weerhoud ons er toch niet van om toch loten te kopen? Stel dat je wint! Aangezien er veel aandacht aan is besteed, denk ik dat de winnaar ook een bekende Nederlander wordt.
Zelf koop ik geen lot. (Wat te mooi lijkt om waar te zijn, is ook meestal niet waar)maar de illusie die je kan kopen voor 50 euro , zal voor velen al goed genoeg zijn.
Tot slot. De zin;"de jackpot is NIET gevallen", blijft door mijn hoofd spoken. Want STEL hij neem de laatste lot als winnend lot...(wie heeft er toezicht op) en niet alle loten worden verkocht. maar goed, ik wens de winnaar veel plezier met de nieuwe woning.