Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
funnyhorses schreef:Met die hoge premies aan ziektekosten bijv. gaat straks geen mens meer naar de dokter met alle gevolgen van dien.
Een zien of die bezuinigingen dan ozo geholpen hebben?
En idd die meneertjes in hun dure jasjes maar eens uitkleden,al dat gezwam draagt ook niks bij aan ons land.
Laat iedere politicus met een goed punt komen,gooi elk goed punt samen en we hebben een perfect land!
Zonder blabla en gedoe maar wel gelukkige burgers en waarschijnlijk ook minder criminaliteit.
Wat nu gaat gebeuren is dat mensen sneller geneigd zijn om verkeerde dingen te doen om toch aan hun levensbehoeftes te voldoen.
Ik weet zeker dat er zat mensen in paniek zullen raken en vreemde capriolen gaan uithalen om de neus boven water te houden.
Ik houd mn hart vast,voor wat nu is en wat er straks voor onze jeugd van over is!
moonsparkle schreef:Anoli schreef:
Zodra de benzine prijs boven de 1,80 gaat kan ik het al niet meer betalen hoor en laat ik mn auto echt wel staan.
Nu rijd ik al zo min mogelijk, en dat komt neer op 1x per 2 weken een ritje ofzo...
de rest op de fiets, lopend of (thank god voor het student zijn) gratis met OV
helaas is voor mij de trein nog duurder. Met de trein zou ik 30 euro per dag kwijt zijn en met de auto nu nog 30,- per 3 dagen. Alleen heb je ook nog al die bijkomende kosten zoals de verzekering, anwb, wegenbelasting, APK en dan nog hopen dat je niks hoeft te laten maken.
Anoli schreef:Ik ben van nood weer gaan studeren omdat ik met mijn salaris simpelweg niet eens een eigen plekje kon betalen...
En ja nu willen ze aan de stufi komen, echt ik had direct door moeten gaan studeren...
Soms vraag ik mij af of ik uberhaupt nog wel eens uit huis kom bij mn ouders...
NathalietjeB schreef:wouterpaard schreef:En ja van 19 naar 21% (als het door gaat) word ik nou niet bepaald blij.
yup gaat door per 1 oktoberper 1 januari 2013 gaat eigen risico naar 350 euro benzine prijs word als goed is over de 2 euro door meer accijns die ze erop willen gaan gooien...mensen met een oldtimer mogen ook weer wegenbelasting gaan betalen want ook de oldtimer verzekering etc word aan stront geholpen..
ziekenkosten verzekering gaat volgend jaar met 20 euro omhoog..
de wegenbelasting willen ze verhogen en nog een aantal dingen
gewoonIsa schreef:mm, op loonwijzer staat de berekening van het salaris van Rutte. Is dan wel van 2009, maar toch. Jaar: € 144.108,00 Maand: € 12.009,00 Week: € 2.882,00 Dag: € 576,00. Geen idee wat er van waar is hoor, maar het zal wel niet helemaal uit de lucht gevallen zijn... Heel Nederland zou hier eens tegenin moeten gaan.