Carien87 schreef:Facebook hoeft toch niet te bepalen waar men wel of niet over na wilt denken!?
Als ik ergens over na wil denken zoek ik wel op YouTube, zap ik langs een docu kanaal of ga ik naar musea waar ik zelf kan bepalen of ik doorloop blijf staan en door zap.
Niemand anders kan voor men bepalen wat wel of niet schokkend is imo.
Facebook bepaalt niets, facebook is een infrastructuur die door gebruikers gevuld wordt, net als youtube.
Jij bepaalt wat je te zien krijgt door te bepalen wie je vrienden zijn en welke updates je daarvan in je nieuwsfeed ziet.
Marjoow schreef:Mijn punt is eigenlijk dat ik de laatste tijd steeds meer van die zielige fotos voorbij zie komen, die moet je dan liken omdat je anders geen hart hebt.
Ach wat een onzin, als jij geen zin hebt om dat soort dingen te liken, moet je dat niet doen.
Ik zie dat trouwens nauwelijks voorbij komen gelukkig. Mensen die dat veel posten kun je ook uit je newsfeed gooien he.
Je hoeft niet meteen te defrienden om iemands updates niet meer te hoeven zien.
Fiffill schreef:Ah daar is Knoffer weer

Maar precies, ik vind het meer de zaak van de ouders dan van mij bijv (als ik zo'n foto zou posten). Er staan genoeg rare dingen op het internet die jonge kinderen niet hoeven te zien, daar let je toch een beetje op?
Haai