Mjetterd schreef:VVD, 'Handen uit de mouwen, in plaats van hand op houden'.
Gaat soms wat lastig hè, als je 510.000 werkzoekenden en maar 106.000 vacatures hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Mjetterd schreef:VVD, 'Handen uit de mouwen, in plaats van hand op houden'.
Gaat soms wat lastig hè, als je 510.000 werkzoekenden en maar 106.000 vacatures hebt.
Quellian schreef:Electra63; in mijn omgeving wordt PVV of SP (minder) gestemd en we zijn niet van het kamp, van de LTS of vanuit de bijstand hoor. Ook niet geblondeerd, gebleekt en gebruind![]()
Ik geloof niet in de standpunten van Wilders (in de zin dat ik die niet realistisch vind), maar ik vind de standpunten van de grote partijen zoals VVD en PVDA zo walgelijk, dat ik denk dat Wilders in elk geval kan dwarsliggen.
Ik geloof niet in het waarmaken van zijn punten, maar ik geloof wel in het dwarsliggen in plannen die het land nog meer kapot maken. Hoe strategisch wil je mensen laten stemmen?
Quellian schreef:Electra63; in mijn omgeving wordt PVV of SP (minder) gestemd en we zijn niet van het kamp, van de LTS of vanuit de bijstand hoor. Ook niet geblondeerd, gebleekt en gebruind![]()
Ik geloof niet in de standpunten van Wilders (in de zin dat ik die niet realistisch vind), maar ik vind de standpunten van de grote partijen zoals VVD en PVDA zo walgelijk, dat ik denk dat Wilders in elk geval kan dwarsliggen.
Ik geloof niet in het waarmaken van zijn punten, maar ik geloof wel in het dwarsliggen in plannen die het land nog meer kapot maken. Hoe strategisch wil je mensen laten stemmen?
_Madelon schreef:Heb SP gestemd.
Verschillende stemwijzers gedaan en daar kwam standaard PVV uit maar daar stem ik gewoon niet op. Die Wilders BAH!
Ben gaan kijken bij de uitslagen van de stemwijzer bij beredeneringen van de verschillende partijen en in de antwoorden van de SP kon ik mij het beste vinden.