Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty_J schreef:lifaya, ooit iemand een peuk in een zakje zien stoppen?? hahah alaat me niet lachen!!..
Zwitsal schreef:ik snap heel goed dat vooral de mensen die vlak bij of in de duinen wonen dit soort acties houden. ten tijde van de branden was er ook een burgerwacht ingesteld van buurtbewoners die rondes liepen door de duinen. (er loopt nu nog steeds een topic hier op bokt, over de duinbranden.. en elke keer als dat topic weer omhoog komt schrik ik (en velen met mij blijkt uit de reacties) me weer rot. en ik woon niet eens in het duingebied. voor alle mensen die daar wel wonen zijn al die branden echt heel beangstigend geweest)
Zwitsal schreef:Ik denk dat er een hoop rokers zijn die gewoon netjes met hun peuken omgaan, maar er zijn ook ZO veel onverantwoordelijke lieden daar.. tijdens een buitenrit daar heb we eens een groepje gezien die een kampvuur aan het stoken waren, midden in de duinen.. gewoon een beetje wat takjes en droog gras op een hoopje gegooid en een aansteker erbij gehouden. ook wij hebben direct de politie gebeld. niet gelijk omdat het verboden is maar omdat de kans dat t mis gaat gewoon zo groot is.
Beauty_J schreef:thnx barbabientje, ja oke het is privacy schending, maar ze deden ook nog brutaal toen ze er op aan werden gesproken... :S... sommige mensen snap ik echt niet!