verootjoo schreef:Dit is al de zoveelste discussie over abortus. Ben nog steeds erg tegen. Kan ook echt niet begrijpen waarom mensen dat kunnen doen
Is thans heel simpel; omdat het kind niet welkom is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Dit is al de zoveelste discussie over abortus. Ben nog steeds erg tegen. Kan ook echt niet begrijpen waarom mensen dat kunnen doen
Citaat:Als je geen kinderen wil moet je gewoon geen seks hebben...loop je ook geen nare ziektes op!
Kan je jezelf niet beheersen dan moet gewoon voor doubledutch gaan..in deze moderne tijden geloof ik niet in zgn. ongelukjes
Ayasha schreef:verootjoo schreef:Dit is al de zoveelste discussie over abortus. Ben nog steeds erg tegen. Kan ook echt niet begrijpen waarom mensen dat kunnen doen
Is thans heel simpel; omdat het kind niet welkom is.
Narnia schreef:Anticonceptie begint bij de keuze om wel of niet naar bed te gaan met een jongen....je weet dat je er zwanger van kan raken....dus heb gewoon geen seks...das het allerbeste mijn inziens!
Ik vind namelijk dat een kind door God gewild is, ook als jij dat niet wilt! Je hebt als vrouw negen maanden de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie...
Als je geen kinderen wil moet je gewoon geen seks hebben...loop je ook geen nare ziektes op!
Kan je jezelf niet beheersen dan moet gewoon voor doubledutch gaan..in deze moderne tijden geloof ik niet in zgn. ongelukjes
De voorlichting van anticonceptie middelen is dusdanig goed dat je er gewoon bijna niet van zwanger kan raken tenzij je de gebruiksaanwijzingen niet goed volgt....en dan vraag ik me serieus af is het luiheid en gemakzucht en heb je het er op aan laten komen!? Of let je gewoon niet goed op!?
Ik ben dus tegen abortus
Narnia schreef:Anticonceptie begint bij de keuze om wel of niet naar bed te gaan met een jongen....je weet dat je er zwanger van kan raken....dus heb gewoon geen seks...das het allerbeste mijn inziens!
Ik vind namelijk dat een kind door God gewild is, ook als jij dat niet wilt! Je hebt als vrouw negen maanden de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie...
Als je geen kinderen wil moet je gewoon geen seks hebben...loop je ook geen nare ziektes op!
De voorlichting van anticonceptie middelen is dusdanig goed dat je er gewoon bijna niet van zwanger kan raken tenzij je de gebruiksaanwijzingen niet goed volgt....en dan vraag ik me serieus af is het luiheid en gemakzucht en heb je het er op aan laten komen!? Of let je gewoon niet goed op!?
Ik ben dus tegen abortus
Citaat:Maar geen leven doodmaken omdat je geen zin hebt in de gevolgen van jouw avontuurtjes.
Meld dit bericht
joelledsr schreef:verootjoo schreef:Dit is al de zoveelste discussie over abortus. Ben nog steeds erg tegen. Kan ook echt niet begrijpen waarom mensen dat kunnen doen
Jij gebruikt geen anti-conceptie dan?
Alle leven is welkom, want god heeft dat gegeven?
Een kind van heroine hoor, of aids-moeder, of tienermeisje of... of...
neem aan dat je ze zelf ook kunt invullen?
verootjoo schreef:Jawel, maar dan vind er geen bevruchting plaats, is toch anders. En mocht er ondanks de anticonceptie toch een kindje komen dan is dat zo.
Elk kind is een leven. Bij voorbaat al zeggen dat het kund geen leven zou hebben vind ik not done. Je maakt toch ook geen kind dood van een slechte moeder omdat ie geen leven heeft?
Ayasha schreef:verootjoo; kortom: een vrouwenlichaam is enkel om te zogen en voort te planten?
Ayasha schreef:verootjoo schreef:Jawel, maar dan vind er geen bevruchting plaats, is toch anders. En mocht er ondanks de anticonceptie toch een kindje komen dan is dat zo.
Elk kind is een leven. Bij voorbaat al zeggen dat het kund geen leven zou hebben vind ik not done. Je maakt toch ook geen kind dood van een slechte moeder omdat ie geen leven heeft?
Neen dan is ie er al. Dan is het een beetje laat om in te grijpen. Maar waarom zou je het niet voorkomen?