Ervan uitgaande dat sommige vrouwen dit zullen lezen en onthouden is dit een vervelende complicatie bij het beanwoorden van ´en? wat vind je van deze jurk?´
Je weet dan meer niet welk effect een charmant verpakt ´hij kleedt je niet af´ zal geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Er even over doordenkend zit er nog een ander nuttig doch verontrustend stuk info in.
Ervan uitgaande dat sommige vrouwen dit zullen lezen en onthouden is dit een vervelende complicatie bij het beanwoorden van ´en? wat vind je van deze jurk?´
Je weet dan meer niet welk effect een charmant verpakt ´hij kleedt je niet af´ zal geven
Gypsy schreef:Hahahahahaha
Als mijn vent het op de kalender zou zetten zou ik expres een week eerder oid stoppen met de pil denk ik.Anders is er toch geen lol meer aan.
Ir111 schreef:Huertecilla schreef:Er even over doordenkend zit er nog een ander nuttig doch verontrustend stuk info in.
En, voel je de stress al opkomen?
Ir111 schreef:Ja ik zag je post net.
Ir111 schreef:papagroom schreef:Maar hoe zit dat dan bij de dames,,,,,hebben jullie wel eens gemerkt dat je bij een andere gemoedstoestand op een ander type man valt.
Nou nee niet echt, ik val in elke gemoedstoestand op eikels.
Rinske schreef:[ Te hilarisch, want ik woon al 6 jaar samen. Had niet verwacht ooit nog uit gevraagd te worden, hahahaha.