Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Ja tuurlijk wel.
Altijd weer die taboes, niemand doet het terwijl bijna iedereen het doet
Zwembad, meer, zee...en ook onder de douche.
Menino schreef:dyoka schreef:ik vind het gewoon vies, niet fris. plassen doe je op het toilet, douchen in de douche.
en als je wc nu ergens anders is dan de douche ( op vakantie bv.) en je moet heel nodig plassen.... Kleed je je dan om om naar het toilet te gaan en vervolgens weer te douchen
?
Kaula schreef:Gele aanslag in de douche? Je wc krijgt toch ook geen gele aanslag?
Vroeger kreeg je trouwens van de Huisarts bij een blaasontsteking nog weleens het advies om juist onder de douche te plassen.
vencedor schreef:Iehh in het zwembad vind ik echt asociaal. Een ander mag dan lekker rondzwemmen in jouw pis omdat je te lam bent om naar een wc te gaan of struiken op te zoeken.. Gedver je krijgt in een zwembad altijd wel water binnen ...
plassen onder de douche heeft een ander geen last van, komt niet direct in contact met een ander. (overigens doe ik dat ook niet maar daar kan ik meer begrip voor tonen)
Narnia schreef:Ieuw......pplassen onder de douche!? Krijg je vieze aanslag van....beter van niet!
En plassen in jhet zwembad, loop ff naar de plee zeg..hoeveel moeite is dat!?
Kaula schreef:Gele aanslag in de douche? Je wc krijgt toch ook geen gele aanslag?
Vroeger kreeg je trouwens van de Huisarts bij een blaasontsteking nog weleens het advies om juist onder de douche te plassen.
dyoka schreef:shirleyp schreef:Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling![]()
Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen
gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden.