ja want dat is wettelijk verboden ! * kan even niet op dure woorden komen *

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikilover schreef:quera schreef:Ik heb op jullie reacties getemt
Want dit slaat nergens op
waarom niet? in elk topic mag er geklaagd worden over een cap, en in elk topic mag je zeggen dat je het met een bepaalde reactie eens bent.
Omdat dit topic toevallig van HC is, mag dat niet?
galley schreef:Ik heb een zusje van 10, en op enkele topics na zie ik hier niets wat zij niet zou mogen zien of lezen. Ze mag ook bij de bevalling van de hond zijn met het bij behorende risico dat er een stil blijft, waarom zou ze hier haar blik dan niet mogen verruimen?
Citaat:waarom niet? in elk topic mag er geklaagd worden over een cap, en in elk topic mag je zeggen dat je het met een bepaalde reactie eens bent.
Colorado schreef:Waarom onverantwoord? Verantwoord op een paard zitten kan niet, het enige waar een cap je tegen beschermt is een gat in je hoofd en een hersenschudding. Een gebroken nek, rug, been en teen kan nog altijd gebeuren. En met een gebroken nek kan je flink verlamd raken, zeg maar. Zo beschermend is een cap dus niet, is iedereen die zijn kind op een paard zet zonder body-protector dan ook onverantwoord bezig? Een cap is imo meer een aangepraat veiligheidsgevoel dan echt verantwoord. Daarbij neem ik aan dat TS prima weet op welk paard hij zijn zoon neer plant zonder cap.
nikilover schreef:Citaat:waarom niet? in elk topic mag er geklaagd worden over een cap, en in elk topic mag je zeggen dat je het met een bepaalde reactie eens bent.
Dit is niet klagen dit is gewoon erg kinderachtig doen.
En als je in je eigen topic op HC wilt temmen. Doe dat niemand houd je tegen
galley schreef:Ik heb een zusje van 10, en op enkele topics na zie ik hier niets wat zij niet zou mogen zien of lezen. Ze mag ook bij de bevalling van de hond zijn met het bij behorende risico dat er een stil blijft, waarom zou ze hier haar blik dan niet mogen verruimen?