Voor wie graag een kroketje of frikandelletje lust...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Voor wie graag een kroketje of frikandelletje lust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:38

Ik vind het eigenlijk wel een beetje kortzichtig. Tuurlijk mag je geen dieren slaan of schoppen of wat dan ook. Maar die boer gaat ze echt niet allemaal met een touwtje stuk voor stuk naar de wagen brengen hoor! Net zoals de gene die op de vrachtwagen rijdt. Die moet ook verder, die wil ook dat het zo snel mogelijk gebeurd. Tijd kost geld.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:39

sorry maar ik had net het filmpje van de argentijnse paarden bekeken
bij ons ging het er toch wel vriendelijk aan toe
het is ook tezien welke vrachtwagenchauffeur je hebt (sommige slaan met de pinnetjes op het hoofd,...)
bij ons waren de hokken groter dan een paardenstal waar er 12 varkens inzaten en veel ramen waardoor lichten praktisch niet nodig waren

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:52

Brittneyx schreef:
sorry maar ik had net het filmpje van de argentijnse paarden bekeken
bij ons ging het er toch wel vriendelijk aan toe
het is ook tezien welke vrachtwagenchauffeur je hebt (sommige slaan met de pinnetjes op het hoofd,...)
bij ons waren de hokken groter dan een paardenstal waar er 12 varkens inzaten en veel ramen waardoor lichten praktisch niet nodig waren

je hebt uiteraard betere en mindere :D
als ik hielp met varkens te verhokken werd er ook niet geslagen of geschopt. Maar, er zaten wel frustrerende momenten in (als het al 4 uur snamiddags is, en je bent al een kwartier bezig om het eerste hok naar buiten te krijgen, en er moeten er nog tien verhokt worden, en varken nr 6 is weer eens de verkeerde kant op, of wil gewoon niet meer vooruit :D)
ik kan me voorstellen als je dit alle dagen moet doen je minder geduldig wordt.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:52

;( Wat een lijdensweg... ;(

Niks nieuws, je wordt gewoon weer met je neus op de feiten gedrukt.

Maar fijn dat die dieren verlost worden uit hun ellende. Je zal maar zo'n dier zijn -O-

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:01

@duhelo dat is waar soms is het heel frustrerend ! vooral bij de jongere varkens die het niet helemaal snappen

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:00

Filmpjes met dierenmishandeling zijn niet toegestaan op Bokt. De link uit de OP is verwijderd en hier een slotje omdat dit immers het onderwerp was van dit topic.