Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Ik ben bang dat het gemiddelde Cult en Waterboys publiek een beetje oud is geworden en ook niet meer zo in vorm
arno8 schreef:(behalve dan een 50-plusser die die vriendin probeerde te versieren, toen was ik zogenaamd even haar vriend)
Rebeccaa schreef:Daarnaast willen artiesten juist graag in Europa optreden omdat hier het publiek veel meezingt en enthousiast mee klapt en JUIST veel danst. Dus het gaat niet snel gebeuren dat artiesten uit Amerika hier niet meer willen komen..
Citaat:Wie op een gemoedelijk festival roept dat hij gekomen is om een mooie dag te verpesten omdat hij rock ’n roll is, zet zichzelf direct op een 0-1 achterstand. En dan komt de inmiddels vijftigjarige frotman Ian Astbury van The Cult ook nog eens amper van zijn plek af. Misschien denkt Ian deze stoere praatjes nodig te hebben om zijn vocale prestaties te verbloemen. Hij maakt een benauwde indruk en hapt regelmatig naar adem. Ook de rest van de band is nou niet bepaald in bloedvorm. De ritmesectie maakt een rommelige indruk en de samenzang in Lucifer gaat toch echt over het randje heen. Alleen in klassiekers als Rain en She Sells Sanctuary weten Astbury en consorten echt rake klappen uit te delen. De rest van het optreden maakt vooral duidelijk dat de hoogtijdagen van The Cult ver in het verleden liggen. (ML)
Duhelo schreef:als jullie perse willen dansen, doe dat dan niet in het midden, maar naar de zijkant of daar waar je plek hebt (want als je danst kijk je toch niet naar de artiest), en sta niet constant te botsen en springen tegen mensen die gewoon willen staan kijken naar de artiest ...
Nicolletje schreef:Ja dit is Nederlands publiekAls je een matige show neerzet dan krijg je ook matige reacties.
..
Een rookverbod, jointverbod, avondklok en alcoholbeperking op festivals, dat is pas betutteling [vind ik]
Nicolletje schreef:Ja maar HC, voor de gemiddelde fiesta bij jullie betaal je geen 75 -125 euro entree...
Citaat:betaal je geen 75 -125 euro entree...
Dan willen mensen vermaakt worden en een goede show. Het wordt met deze prijzen ook steeds moeilijker om mensen tevreden te houden denk ik.
Eddy_Rocks schreef:Misschien moet je een keer naar een hardstylefeestje gaan![]()
Daar staat iedereen te springen, val je op als je stil staat