Mijn maag is omgedraait, maar voor de nabestaanden is dit toch echt vreselijk..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Is het heel anders dan een persfoto uit een oorlogsgebied? (blonde vraag?)
Winged schreef:Vicky_88 schreef:Ik verbaas me niet zo zeer over de foto's en zelfs filmpje welke op twitter staat. Ik verbaas me erover dat mensen zo dichtbij het stoffelijk overschot van de man konden komen!
Als iemand net voor je neus voor de trein springt, tjah dan sta je al snel dichtbij.
mltex schreef:Ik keur het niet goed, laat dat duidelijk zijn.
Maar op een spoor gaan liggen bij een druk station met SCHOLIEREN... heb ik persoonlijk meer medelijden met scholieren die dit opgedrongen krijgen dan met nabestaanden.
Ik snap dat het niet kan (foto op twitter posten), maar middagje op youtube en je komt veeeeel erger tegen.
Nabestaanden kunnen ook kiezen om niet te kijken.De foto vind ik an sich niet erg maar grappen erover maken gaat bij mij wel alle grenzen over.
gr_roos schreef:mltex schreef:Ik keur het niet goed, laat dat duidelijk zijn.
Maar op een spoor gaan liggen bij een druk station met SCHOLIEREN... heb ik persoonlijk meer medelijden met scholieren die dit opgedrongen krijgen dan met nabestaanden.
Ik snap dat het niet kan (foto op twitter posten), maar middagje op youtube en je komt veeeeel erger tegen.
Nabestaanden kunnen ook kiezen om niet te kijken.De foto vind ik an sich niet erg maar grappen erover maken gaat bij mij wel alle grenzen over.
Wat nu als je het nog niet weet. Het schijnt dat de foto's eerder op twiter stonden dan dat de politie er was. Beetje lastig om dan als je als nieuwsgierig persoon de foto's bekijkt en het blijkt een bekende te zijn.
Wat betreft het afremmen, driehuis is een klein station. Daar komen 2 stoptreinen en 2 sneltreinen langs. Sneltreinen stoppen daar niet.
Jildau schreef:Hoe kún je daar een foto van maken? Als dat voor je ogen gebeurd ben je toch helemaal overstuur en in shock lijkt mij? Hoe haal je het in je hoofd om je telefoon te pakken? Erg vreemd..