Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Magrathea schreef:Facebook is echt het toppunt van narcisme. Ik wil helemaal niet kijken naar alles wat mijn 'vrienden' doen, ik wil geen vrienden moeten worden met mensen die ik eigenlijk niet zo mag, en ik wil niet gevolgd worden door allerlei reclamesites. En ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die dat allemaal prima vinden
Beter verwoorden kan niet.
Magrathea schreef:dressagelady schreef:Niemand verplicht je iets toch?
O nee? Ik krijg anders wel continue friend requestsén vragen irl. Suuuuuus wanneer ga je nou eens FB maken
Magrathea schreef:dressagelady schreef:Niemand verplicht je iets toch?
O nee? Ik krijg anders wel continue friend requestsén vragen irl. Suuuuuus wanneer ga je nou eens FB maken
dressagelady schreef:Ik geloof ook niet dat je niet op een feest wordt uitgenodigd puur omdat je geen facebookaccount zou hebben, als ze je er echt bij willen hebben geven ze wel een belletje
Skygirl schreef:Wat houd je tegen? Je hoeft niet gelijk je hele leven tentoon te stellen daar.. ik heb bijv. mijn achternaam er ook niet op staan.
Magrathea schreef:Facebook is echt het toppunt van narcisme. Ik wil helemaal niet kijken naar alles wat mijn 'vrienden' doen, ik wil geen vrienden moeten worden met mensen die ik eigenlijk niet zo mag, en ik wil niet gevolgd worden door allerlei reclamesites. En ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die dat allemaal prima vinden