slakkenrace schreef:Ik stem dit keer PVV! Vorige keer VVD, maar toen zijn ze in zee zijn gegaan met de kunduz-coalitie... DAHAG!

(zodra het bij de pluchepakkers doordringt dat de verkiezingen er aan komen, trekken ze de drol direct weer in!)
Dit in tegenstelling tot de PVV, die dergelijke acties al enkele uren na de verkiezingen zelf deed....
Citaat:
Ik oordeel niet zozeer op het partijprogramma (wat eigenlijk maar een verkiezingsprogramma is), maar meer op hoe hun mening het meest op een lijn heeft gestaan met de mijne, en hoe ze hebben gereageerd op verschillende punten de afgelopen jaren.
... nl veel roepen en uiteindelijk toch overstag gaan. Dan zit je bij de PVV inderdaad wel goed. Uiteindelijk heeft de PVV op geen enkel punt ook werkelijk gehandeld zoals ze vooraf lieten blijken.
Citaat:
3) De PVV wil snijdt liever in de overheid, dan in de burger. Ik vind het fout om de burger te laten betalen voor linkse hobbies van de pluche.[...] Graai-politici en directeuren mogen worden aangepakt en met pek en veren de stad uit worden gejaagd.
De 'linkse hobbies' zijn grappig genoeg eigenlijk veel meer rechtse hobbies: de gigantische bonussen en vertrekpremies, de diverse lagen volstrekt overbodige managers... De pvv heeft overigens niets concreets ondernomen om dit aan te pakken, en heeft ook nog niets op dat terrein bereikt in de afgelopen anderhalf jaar.
Slakkenrace: ik denk dat de PVV inderdaad het beste bij jouw vooroordelen en kortzichtigheid past. Ga er alleen niet vanuit dat de punten die je noemt ook uitgevoerd worden: de pvv heeft z'n aanzienlijke invloed van de afgelopen tijd nergens ingezet om iets te bereiken of te veranderen, en zich beperkt tot wat xenofoob gezeur.