KFC NEDERLAND
PERSVERKLARING
30 mei 2012
Amsterdam – KFC Nederland verklaart dat 100% van alle verpakkingen van KFC Nederland afkomstig is van duurzame bronnen. Asia Pulp and Paper is geen toeleverancier van KFC Nederland.
100% of our packaging is from sustainable sources and we do not source from Asia Pulp and Paper.
Voor vragen kunt u terecht bij:
Mark van ´t Loo
Market Director
KFC Nederland
Stekkenbergweg 12
NL-1105 AJ Amsterdam
Tel.: +31 (0) 20 311 6811
Mobile: +31 (0) 653752959
Email: Mark.Vant-Loo@Yum.com
Bij de KFC waar ik werk hebben we niks gemerkt van deze berichten qua omzet, dus in hoeverre actie's als deze zin hebben?
@Berdien... Mocht je in een gekke bui zijn, al onze burgers en wraps kunnen ook vegetarisch hoor. We doen er dan een aardappelschijfje tussen ipv een stukje kip
Wou het hier voor bokt even rechtzetten, behoorlijk grote groep mensen, en de info van greenpeace klopt in dit geval gewoon niet.
Zeg maar. Denk niet dat Greenpeace een dergelijk grote campagne lanceert als hun info niet correct is. Mensen hebben een lang en sterk geheugen, dit soort dingen kunnen dan verschrikkelijk nadelig voor GP uitpakken.
Ik wist het nog niet, over het algemeen vermaak ik me maar met patatjes als ik een keer ergens naar een fastfoodgebeuren ga. Meestal niet op mijn initiatief