Weinig animo voor Haagse 'homoflat'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Weinig animo voor Haagse 'homoflat'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 00:57

'Pas op!

Gevaar voor rondvliegende handtasjes!' ? :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 01:34

upendo schreef:
'Pas op!

Gevaar voor rondvliegende handtasjes!' ? :+

:') _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:55

Vind je het gek? Denk dat velen het associeren met een publieke schandpaal voor homo's :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:28

Ook als de bedenker zelf homo is?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:30

Yamcha schreef:

Ja, maar die is geen homo maar H.O.M.O. --> Huizen Ontwerper Met Onzinplannen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:30

Snadrem schreef:
Yamcha schreef:

Ja, maar die is geen homo maar H.O.M.O. --> Huizen Ontwerper Met Onzinplannen.

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:33

:')

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:31

Hmm... ik zou er niet willen wonen. Aan de ene kant wel, want het is een mooie manier om leuke vrouwen te ontmoeten :') aan de andere kant is het zo opgedeeld en word je inderdaad een gemakkelijk doelwit. In het dagelijks leven kom ik vrijwel nooit ook maar een greintje homofobie tegen, dus waarom dan verkassen?

Als anderen er wel willen wonen moeten ze dat uiteraard zelf weten, maar ik vind het zelf een beetje een vreemd idee. Beetje maar hoor :')

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:37

Wat raar joh!
Eerst roepen dat homo's niet geaccepteerd worden etc. en ze dan nu met z'n allen in een flat proppen zodat ze een gemakkelijk doelwit zijn? :=

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:48

Snadrem schreef:
Een boktflat lijkt me nog wel leuk. Met je paard in de lift en zo. Alleen moeten we dan wel een natural flat, dressuur flat, spring flat, penny appartementjes en aangespannen flat hebben, anders wordt het een bende. Ik wil namelijk niet dat er iemand in de lift gaat staan zeiken dat er geen bit in mijn paard hangt, en dat een galerijgenoot wil weten waarom ik dan wel sporen draag.

Mijn paard en ik wonen daar toch zeker voor onze rust :+

Ik wil in de pennyflat, kan ik heel hard Sielug roepen naar de mensen van de andere flats :D

Maar even zonder gekheid: ik vind een homoflat echt een belachelijk idee. Daarmee zou je aangeven dat ze 'anders' zijn. En dat is nu juist iets wat wij en zij niet willen denk ik. Ik vind het bovendien ook gevaarlijk, zo worden ze veel te makkelijk een vindbaar mikpunt voor homohaters.

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 23:48

Als je als homo veel bent getreiterd en gepest door een stel intolerante hangjongeren (of de burgemeester van Utrecht) kan ik me wel voorstellen dat je zo'n flatgebouw als 'safe base' zou kunnen zien, maar ik denk inderdaad dat hier veel haters op af komen!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 01:02

Wat een raar idee. Ik zou er ook nooit willen wonen hoor.

Allereerst al omdat iedereen dan ook pertinent weet dat je homo of lesbienne bent. Alsof ik daar op zo'n manier mee te koop wil lopen. Ik zie het al helemaal voor me dat zo'n moeder tegen haar kind zegt: 'Alle mensen die uit dat gebouw komen zijn homo.' Helemaal geweldig, zo'n leuk maatschappelijk stickertje op je kop... Beetje 'tzelfde als flats maken waar enkel mensen met ADHD, autisme, PDS-NOS en weet ik wat ze nog allemaal verzinnen, in mogen wonen :')

Daarbij vind ik het idee vergelijken met gereformeerden-flats een beetje dom. Het is niet omdat je met z'n allen gay bent dat je ook dezelfde interesses deelt of ook maar iets met die anderen hebt. Ik ben hetero en heel veel andere mensen ook, maar ik kom toch écht NIET met de halve wereldbol overeen hoor, toevallig omdat we allemaal hetero zijn :+ Wat voor redenatie is dat nou weer.. Je bént gewoon homo, net als dat je blank bént, of zwart bént. Het is geen levenswijze of keuze, zoals geloof bv dat wel is. Deze mensen zullen naar alle waarschijnlijkheid sowieso meningen of inzichten delen. Die vergelijking gaat dus al voor geen meter op.

En dan om een reactie uit het artikel te steunen, het is inderdaad ook nog eens DE trekpleister voor homohaters om de boel op z'n kop te komen zetten :S Leuke gedachte..

Ik vind het apart dat ze überhaupt dachten dat dat een goed idee was. Wie een beetje logisch nadenkt ziet toch dat het nergens over gaat :Y)

vurt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 15:18

Dat noem ik nog eens een pretflat

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 15:59

Ik vind het maar raar,
dan ga je mensen afscheiden van de buitenwereld dit vind ik rond uit belachelijk, dan zouden ze zoals aan gegeven voor turken, zwarte en chinezen ook apparte woonruimten moet maken. Ik begrijp best dat er dan inderdaad geen animo voor is. Het is juist de bedoeling dat we met hun gaan samen leven en het leren accepteren en niet om hun in een appart hoekje te houden.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:11

Wat een raar idee.
Zoals al eerder hier geopperd is krijg ik de indruk dat Nederland alles in hokjes en vakjes wil hebben.

Daarnaast is het zo wel heel makkelijk voor homohaters. Je zet die flat in de fik en je bent gelijk van een hoop homo's af... :roll:

Zou toch wat zijn he dat er straks een flat met appartementen komt speciaal voor mensen die geen kinderen willen. :') Of voor mensen die het syndroom van down hebben...

Het komt op mij nu een beetje over als dat het zijn van homo wordt gezien als een ziekte, en zolang je het maar in 1 gebied houdt kan het zich niet verspreiden onder de "gezonde" mensen... :n walgelijk idee...