Meisje van 4 door moeder vermoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:41

lieveli schreef:
Zoals ik het lees is dat kindje vermoord omdat de moeder niet wilde dat ze ongelukkig bij de vader zou opgroeien... Ik vind dat niet te vergelijken met een kind vermoorden uit ongeduld.

Ik vraag me eerder af wat er is gebeurd in die relatie met die vader dat die moeder het voor dat kind beter vond om te sterven.

Ja joh, ga nog begrip opbrengen ook voor die moeder. Wurgen en in stukken snijden......dat is inderdaad beter voor het kind geweest....

MendyGinger

Re: Meisje van 4 door moeder vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:11

Vreselijk dit, dat kun je toch gewoon niet doen.

Lieveli, dan nog zijn er veel meer andere, betere optie's om dat kind niet bij de vader te laten opgroeien.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:14

Helaas is moord op eigen kind niet iets van de laatste tijd en gebeurt veel vaker dan je denkt.
Zo'n 15 jaar geleden vertelde een schoolarts mij al dat er ongeveer 50 kinderen per jaar stierven vanwege kindermishandeling.

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:35

gosh...
als in een gruwelijk vieze horrorfilm die waar wordt...
soms denk ik dat sommige veranderen in monsters... hé bah
hoe kun je het uberhaupt(!!) in je hoofd halen, om je bloedeige dochter te wurgen én in stukken te snijden... dan moet je wel een monster zijn.. bah

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:45

idd weer 1.. las het eergisteren ook al in de krant over een jongetje met een geschifte moeder... :n

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:50

ik heb er geen woorden voor....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:00

Diablo schreef:
MarcoBorsato schreef:
Zoals ik het lees is dat kindje vermoord omdat de moeder niet wilde dat ze ongelukkig bij de vader zou opgroeien... Ik vind dat niet te vergelijken met een kind vermoorden uit ongeduld.

Ik vraag me eerder af wat er is gebeurd in die relatie met die vader dat die moeder het voor dat kind beter vond om te sterven.

Ja joh, ga nog begrip opbrengen ook voor die moeder. Wurgen en in stukken snijden......dat is inderdaad beter voor het kind geweest....

Je in iemand kunnen verplaatsen betekent nog niet dat je een daad goedkeurt. Wat triestig dat je dat niet in ziet.

MendyGinger schreef:
Vreselijk dit, dat kun je toch gewoon niet doen.

Lieveli, dan nog zijn er veel meer andere, betere optie's om dat kind niet bij de vader te laten opgroeien.

Ja natuurlijk, maar misschien had die moeder het idee dat ze in het nauw gedreven werd.