Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paddenpad schreef:Van mij mogen ze dit soort mannen castreren,je wil het toch niet meemaken dat een kind zoiets overkomt,zijn ze meteen verziekt voor hun leven!!
Paddenpad schreef:Tuurlijk zou ik dat ook zeggen als het mijn eigen kind zou zijn,en het is geen uiting uit emotie omdat ik hierzelf nooit iets mee van doen heb gehad,maar nog even en dan gaat men het nog accepteren ook zeker onder het mom ze zijn zo geboren en kunnen er niks aan doen!
Dit soort mensen kosten de maatschappij een hoop leed en geld en met chemisch castreren en verplicht wekelijks op eigen kosten naar een psycholoog zou al een heel eind opweg zijn om een hoop onrust en leed tegen te gaan,acceptatie niet!!
Limitless schreef:Paddenpad schreef:Tuurlijk zou ik dat ook zeggen als het mijn eigen kind zou zijn,en het is geen uiting uit emotie omdat ik hierzelf nooit iets mee van doen heb gehad,maar nog even en dan gaat men het nog accepteren ook zeker onder het mom ze zijn zo geboren en kunnen er niks aan doen!
Dit soort mensen kosten de maatschappij een hoop leed en geld en met chemisch castreren en verplicht wekelijks op eigen kosten naar een psycholoog zou al een heel eind opweg zijn om een hoop onrust en leed tegen te gaan,acceptatie niet!!
Vind jou reactie wel heel erg overdreven, gezien het feit dat er mensen zijn, zoals in die aflevering, die wel nog gewoon rationeel na kunnen denken, ondanks hun gevoelens.
Paddenpad schreef:Dit soort mensen kosten de maatschappij een hoop leed en geld en met chemisch castreren en verplicht wekelijks op eigen kosten naar een psycholoog zou al een heel eind opweg zijn om een hoop onrust en leed tegen te gaan,acceptatie niet!!
Authentic schreef:Ik heb 'm dus ook gezien.
Ik vind deze jongeman heel eng, wie weet stond Robert M jaren geleden ook zo in het leven? Hij heeft een relatie met een andere pedofiel en hij fantaseert over kinderen (dat zegt hij zelf, dat hij z'n fantasie wel gebruikt). Als je het mij vraagt is hij een tijdbom, ik hoop werkelijk waar dat hij nooit een baan opzoekt met jonge kinderen.
Pedoseksuele daden komen niet zomaar aanwaaien, daar gaat pedofilie aan vooraf. De presentator zegt dat het een vriendelijke jongen is, maar dachten ze dat niet ook van Robert M?
Nee ik denk dat zulke gedachten levens kunnen vernietigen, ik zou dit vergelijken met iemand die continue denkt aan iemand vermoorden of in elkaar timmeren. In mijn ogen moet deze jongen ook heel goed in de gaten gehouden worden...
Paddenpad schreef:Tuurlijk zou ik dat ook zeggen als het mijn eigen kind zou zijn,en het is geen uiting uit emotie omdat ik hierzelf nooit iets mee van doen heb gehad,maar nog even en dan gaat men het nog accepteren ook zeker onder het mom ze zijn zo geboren en kunnen er niks aan doen!
Marjo_x schreef:Paddenpad schreef:Tuurlijk zou ik dat ook zeggen als het mijn eigen kind zou zijn,en het is geen uiting uit emotie omdat ik hierzelf nooit iets mee van doen heb gehad,maar nog even en dan gaat men het nog accepteren ook zeker onder het mom ze zijn zo geboren en kunnen er niks aan doen!
Mensen die ongezond vreten kosten de maatschappij ook veel geld.. Op eigen kosten naar de dieetist dus!
Pedoseksualiteit is fout, pedofilie niet per definitie in mijn ogen. Een pedofiel die ervoor uit durft te komen vind ik uitzonderlijk en knap! Dat betekent waarschijnlijk ook dat zijn omgeving ervan de hoogte is en ligt er al een sociale conrole.
Ik vind dat het ook geaccepteerd moet worden als mensen zo geboren zijn, ben wel benieuwd of hier ook een onderzoek van isEn dan bedoel ik uiteraard niet het pedoseksuele gedeelte.. Wat moet je anders? Die mensen afmaken omdat ze met een ''beperking'' geboren zijn?
Shadow0 schreef:Lieffiefi schreef:Het laagste wat je kunt doen, naar MIJN INZIENS, is een ontschuldig kind verwonden op deze manier.
Het gaat dan ook nadrukkelijk niet om mensen die ook werkelijk een kind misbruiken. Niemand praat dat goed.
Marjo_x schreef:Paddenpad schreef:Tuurlijk zou ik dat ook zeggen als het mijn eigen kind zou zijn,en het is geen uiting uit emotie omdat ik hierzelf nooit iets mee van doen heb gehad,maar nog even en dan gaat men het nog accepteren ook zeker onder het mom ze zijn zo geboren en kunnen er niks aan doen!
Mensen die ongezond vreten kosten de maatschappij ook veel geld.. Op eigen kosten naar de dieetist dus!
Pedoseksualiteit is fout, pedofilie niet per definitie in mijn ogen. Een pedofiel die ervoor uit durft te komen vind ik uitzonderlijk en knap! Dat betekent waarschijnlijk ook dat zijn omgeving ervan de hoogte is en ligt er al een sociale conrole.
Ik vind dat het ook geaccepteerd moet worden als mensen zo geboren zijn, ben wel benieuwd of hier ook een onderzoek van isEn dan bedoel ik uiteraard niet het pedoseksuele gedeelte.. Wat moet je anders? Die mensen afmaken omdat ze met een ''beperking'' geboren zijn?
Paddenpad schreef:Ja inderdaad op eigen kosten!!
Duke schreef:Trouwens vind ik de vergelijking homofilie en pedofilie niet prettig. Ik snap dat beide vergelijkbaar zijn in die zin dat je je seksuele voorkeur niet kan bepalen. Maar bij homofilie ga ik ervan uit dat je een gezonde relatie kan opbouwen met een andere gelijkgestemden met een gelijkgestemde wederzijdse relatie. Bij pedofilie is dat gewoon ondenkbaar. Onwenselijk. Onacceptabel. En ik vind het zelfs walgelijk.
Lieffiefi schreef:Feit dat je als ''zo een persoon'' te zijn niet kunt inzien dat een kind een kind is... En niet de gedachten heeft die zo iemand op dat moment heeft.
Ik sta hier enorm hard/emotioneel/ voor sommige onrealistisch in.
Ik vind dat je ze toch niet helemaal op een rijtje hebt als je dit soort ideeen krijgt als je een kind ziet spelen in de zandbak
listiglistje schreef:Je bent pas schuldig als je daadwerkelijk iets gedaan hebt en het is bewezen...dus vooraf zulke straffen en maatregelen gaan blaten, lijkt mij te ver gaan!
Kunnen ze half nl wel castreren of naar de psych sturen, genoeg nl met slechte gewoontes en gedachten.
Citaat:Nog een kanttekening - als fantaseren al slecht is, dan kan je -denk ik- de halve wereldbevolking wel opsluiten. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die wel eens hebben gefantaseerd over daden die het daglicht niet kunnen verdragen. Alleen 99% houdt 't ook bij die fantasie..