Tellie schreef:Dat is wel een beetje weinig hoor.
Waarom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjors schreef:Tellie schreef:Dat is wel een beetje weinig hoor.
Waarom?
Sjors schreef:Volgens mij, een gewoon salaris
1000/2000?
nafkedemi schreef:Wat een reacties... is er dan niemand die het ziet zoals het, volgens mij bedoelt is, namelijk...
Dat het absurd is dat er vanuit de regering maar allerlei bezuinigingen opgelegd worden, en hiermee vaak de toch al niet zulke rijke mee benadeeld worden.
Terwijl er vaak in de hogere inkomens minder van gevoeld wordt
wat maken dan de bedragen die er in staan uit HET GAAT OM HET IDEE dat men de pijn , die we toch wel allemaal zullen voelen, eerlijker naar inkomen verdelen
Sjors schreef:Tellie schreef:Dat is wel een beetje weinig hoor.
Waarom?
LiNdA1986 schreef:Er kan zoveel beter in dit land, maar ja, wij burgers accepteren alles maar.
RianneH schreef:Of ga zelf in een politieke partij, of doe mee aan het initiatief van de G500. Er zijn zat mogelijkheden om jezelf te laten horen, maar men vind het klagen vaak gemakkelijker.
Waar ik ook de kriebels van krijg zijn de mensen die wel klagen en als je vraagt op wie ze dan stemmen, ze melden dat ze niet gaan stemmen....
Bianca41 schreef:Een minister mag loon naar werken krijgen,momenteel zal dat niet veel zijn.
Ze weten vooral goed hun eigen zakken vol te stoppen.
Ik heb trouwens liever een 13 jarige die zich druk maakt over onrecht,als het zoveelste onozele topic hoe douche jij