Van 'kan sporen bevatten van melk' trek ik me persoonlijk niet zoveel aan (sommige veganisten wel), anders wordt de keuze wel heel beperkt. In de biologische supermarkt haal ik dan brood, koeken, broodbeleg en dergelijke producten. Mijn dagelijkse voedingsschema verchilt nogal van dag tot dag
Ik eet vooral soja-producten, maar dat is meer omdat ik het lekker vind. Ik eet ook wel eens snoep, chips, chocolade of iets dergelijks, maar dan uit de bio-winkel. Voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, het beste kun je om de zoveel tijd een bloedonderzoek laten doen (dat is voor iedereen een goed idee, ook vleeseters) om te zien of je nog goed bezig bent. 
Nog een keertje dan, ik heb niks tegen vragen, zolang het vragen uit nieuwsgierigheid zijn. Ik vind het alleen vervelend als ik mezelf moet gaan verdedigen tegenover mensen die wantrouwig vragen stellen en mijn antwoord niet of nauwelijks geloven.
Als je echt gaat nadenken over eten kun je inderdaad niks meer eten (ook geen groentes), maar voorlopig houd ik het bij veganistisch eten
You got me! Het hoofdstel heb ik ondertussen niet meer, het zadel moet sowieso vervangen worden. Het is een pre-veganfoto, dus van voordat ik veganist werd. Ik zie geen reden om de spullen die ik nog heb weg te gooien.