Pauline schreef:Snackie schreef:Dusssss, op wie stemmen we niet??
Beter, op wie wel? Is er nog een partij die wel redelijk denkt?
SP!
Stefje: mee eens! Tijd om de straat op te gaan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy77 schreef:Ja maar was het ook niet zo dat er uit de peiling kwam dat de VVD nog steds de meeste stemmers heeft volgens de peilingen? Dan zitten die mensen niet op bokt iig![]()
Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden..normaal ben ik nog wel van, let it go, het komt vast allemaal goed..maar dit wordt zo absurd allemaal..dit is idd de burger helemaal uitkleden..
Helemaal mee eens Christien!
Snackie schreef:zullen we 6jr terug in de tijd gaan, dat wanneer we geen medicatie gebruiken, we 200euro terug kregen?
We gaan steeds meer betalen,, en er komt geen eind aan.
Elke minister 1000euro per maand minder,en we hoeven niet meer te bezuinigen
Romanoff schreef:Tja.. dit is toch geen bezuiniging? Dit is je burgers kapot maken!?
400 euro!? Stelltje mafkezen. Belasting met 2% omhoog,
Maar helaas word mn loon niet verhoogd. Tis straks echt niet meer te betalen
Dit land word echt totaal kapot gemaakt.
Zet dat hele zooitje in den haag ook op een loontje te zetten van 1200 PER MAAND! Kijken hoe ze dan piepen!
Shadow0 schreef:aliealie schreef:VVD?
?? Deze partij heeft redelijk laten zien wat ze willen lijkt me. Van alle partijen heeft de VVD de afgelopen tig kabinetten de meeste macht gehad, de meeste invloed op het beleid. Maar goed. Misschien dat ze het nu ineens heel anders gaan doen.
stefje schreef:Ik ben wel voor een landelijke staking, alle burgers de straat op...
russel schreef:Nooit geweten dat je als je dagelijks medicijnen gebruikt daar 65 euro voor terug krijgt....
Rinske schreef:Ik kan het ook niet betalen, en velen met ons, dat weet ik zeker. Dat is mijn halve maandsalaris, terwijl ik inmiddels al maand over heb aan het eind van mijn geld inmiddels...
Wildgirl schreef:Rinske schreef:Ik kan het ook niet betalen, en velen met ons, dat weet ik zeker. Dat is mijn halve maandsalaris, terwijl ik inmiddels al maand over heb aan het eind van mijn geld inmiddels...
No offense maar is het dan niet eens tijd om een baan te zoeken die een beetje beter betaald>?
Ik heb er niet zoveel problemen mee, even een paar jaar doorpoten en de bezuinigingen zijn over,het kaf is van het koren gescheiden en we kunnen financieel gezond de toekomst weer tegemoet....
En, kom op, iedereen heeft toch wel een spaarrekening met ten minste een paar honder euro?
Wildgirl schreef:Ik heb er niet zoveel problemen mee, even een paar jaar doorpoten en de bezuinigingen zijn over,het kaf is van het koren gescheiden en we kunnen financieel gezond de toekomst weer tegemoet....