Citaat:Rond 20.45 uur zaten er nog 11 gewonden in de trein, onder wie 10 zwaargewonden.
En het was tussen 18.00 en 18.30 gebeurd. Jeetje zeg. Zit je al die tijd (zwaar)gewond in die trein.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daNiielle_ schreef:Amaris schreef:Ongelofelijk, hoe kan dat in hemelsnaam gebeuren??
Ik trein dagelijks, misschien toch maar weer in coupe's achteraan gaan zitten en achteruit rijden....
Waarom achteruit rijden als ik vragen mag? Dat hoor ik vaker.
Heftig zeg
Anoli schreef:http://nieuws.nl.msn.com/binnenlands-ni ... even-vrouw
Toch 1 iemand overleden. Had ik niet verwacht aangezien ze gister op het nieuws niet spraken over mensen in levensgevaar.
Anoli schreef:Ik heb eigenlijk nooit angst voor reizen in de trein, moet ook elke dag met de trein naar school maar ik rij dan op een niet zo heel druk traject.
Nagini schreef:Heftig wat er is gebeurd.. maar ik denk (kun je nu wellicht nog niet zeggen) dat we er nog goed zijn afgekomen.
Kijk eens naar het treinongeluk in België zo'n 2 jaar geleden... daar waren volgens mij 17 of 20 doden bij..
Ik denk niet dat iedereen nu moet gaan zeggen 'de auto is veiliger dan de trein/ov'.. hoelang is het geleden dat er een trein ongeluk is gebeurd? En dan moet je je voorstellen dat er in NL zo'n 4000/4500 treinen rijden PER DAG.
En hoeveel auto ongelukken gebeuren er op een dag? (Ik kon het zo gauw niet vinden.. maar er gaat elke dag zo'n 1.75 persoon dood in het verkeer (ik weet, 0.75 persoon bestaat niet.. maar dat is even de statistiek)
Miepie77 schreef:Het gaat rondom Amsterdam heel vaak NET goed, heb zelf flink vaak gehad dat ik in Zaandam aankwam uit de tunnel op het perron waar we normaal richting Amsterdam gaan en ook dat je duidelijk ziet dat er door rood word gereden, het is daar eigenlijk veels te druk, mazzel dat er niet heel vaak echt wat mis gaat.
Nagini schreef:Heftig wat er is gebeurd.. maar ik denk (kun je nu wellicht nog niet zeggen) dat we er nog goed zijn afgekomen.
Kijk eens naar het treinongeluk in België zo'n 2 jaar geleden... daar waren volgens mij 17 of 20 doden bij..
Ik denk niet dat iedereen nu moet gaan zeggen 'de auto is veiliger dan de trein/ov'.. hoelang is het geleden dat er een trein ongeluk is gebeurd? En dan moet je je voorstellen dat er in NL zo'n 4000/4500 treinen rijden PER DAG.
En hoeveel auto ongelukken gebeuren er op een dag? (Ik kon het zo gauw niet vinden.. maar er gaat elke dag zo'n 1.75 persoon dood in het verkeer (ik weet, 0.75 persoon bestaat niet.. maar dat is even de statistiek)