Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska85 schreef:Mag toch niet hopen dat er nu nieuwe verkiezingen komen dat word het helemaal een rotzooiIk denk dat dit toch wel het beste (gedoog)kabinet is/was wat je kon samenstellen toen, ik moet er niet aan denken dat een pvda,groenlinks of sp aan het roer zou staan
Relaxed schreef:Mariska85 schreef:jammer dat Job er niet meer bij zit
Die nieuwe lijkt me wel redelijk ok, die was tenminste laatst voorstander van om de rijken wat meer mee te laten betalen en dat lijkt me niet meer dan terecht
Gummie, amen!
Relaxed schreef:Mariska85 schreef:jammer dat Job er niet meer bij zit
Die nieuwe lijkt me wel redelijk ok, die was tenminste laatst voorstander van om de rijken wat meer mee te laten betalen en dat lijkt me niet meer dan terecht
Gummie, amen!
gummie schreef:Ik wens iedereen alvast heel erg veel sterkte... want door het belachelijke optreden van Wilders kunnen we nu nog langer wachten tot we zekerheid en duidelijkheid hebben en zullen de problemen de komende jaren alleen maar groter worden.
En dan ben ik met name boos over het feit dat Wilders OVERAL mee heeft ingestemd, dat het HELE plan al klaar was, dat op alle afzonderlijke overeenstemming was, en dat ie dan ineens zegt JA HOUDOE. Ik hoop dat ie geen enkele zetel meer overhoudt aan de komende verkiezingen.
Het kan me inmiddels niet meer schelen welke partijen de regering gaan vormen, als ze verdomme maar eens 4 jaar achter elkaar blijven zitten. Stabiliteit!!!
Relaxed schreef:Mariska85 schreef:Dus dan word je gestraft als je doorgeleerd hebt en veel verdient![]()
Dat klopt niet. In iedergeval niet MIJN mening
EVENREDIG aan de rest, nu is het gewoon zo dat de armen en arbeidsongeschikten onevenredig hard worden getroffen.. De verdeling zou eerlijker moeten zijn