Blunder Albert Heijn met kleintjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pressent

Re: Blunder Albert Heijn met kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:51

Vanmiddag maar ff kijken, wil eigenlijk alleen de mini page omdat paps daar werkt. Maar tja weer een blunder van ah inderdaad...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:55

996981 schreef:
Ik denk niet dat dit per ongeluk is... Doordat er een beperkte hoeveelheid is zijn mensen er als de kippen bij. Wanneer men vervolgens op mp ziet wat voor achterlijke bedragen er gevraagd worden krijgen ze het idee dat de artikelen wel erg gewild zijn. Hierdoor zullen zei er de volgende keer ook sneller bij zijn. Door dit steeds te herhalen worden de acties steeds groter.

Mee eens.. ik schrok toen ik op MP zag wat er geboden werd voor de muppets. Heb ze lkkr zelf gehouden :D Mn moeder is ook druk van de spaar idd

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:06

Ik heb gehoord dat de actie in het najaar weer terug komt. Dus als mensen dan nog iets willen....

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:10

Tis elke keer weer een gekte rond die spaardingetjes van de AH.
En de prijzen zijn soms echt absurd waarvoor ze worden aangeboden op mp 8)7

Maar zeg nou zelf....appie heeft wel elke keer een hit met die spaarhebbedingetjes :D
Ze doen het beter dan de c1000...al zeg ik het zelf.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:12

nientje78 schreef:
Tis elke keer weer een gekte rond die spaardingetjes van de AH.
En de prijzen zijn soms echt absurd waarvoor ze worden aangeboden op mp 8)7

Maar zeg nou zelf....appie heeft wel elke keer een hit met die spaarhebbedingetjes :D
Ze doen het beter dan de c1000...al zeg ik het zelf.

Zeker, die GoGo's waren bij lange na niet zo populair als de Wuppie, Welpie, Beessie en andere spaaracties! Vaak zijn ze gauw op, maar het is ook lastig in te schatten hoeveel ze moeten inkopen van een actie. Vraag me altijd af hoe ze dat doen!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:19

ik zeg volgend jaar Queensdag, voor een prikkie te koop...

Hier zit een goed bedachte Marketingsstrategie achter......dit is gewoon bewust zo gedaan

Zo ik heel asociaal (doe niet eens boodschappen bij de AH) als je daar met je volle kar staat en dan hoort ze zijn op dat je dan zegt..niet dan hoef ik de boodschappen ook niet. (als iedereen dat doet he en dan vooral die volle kar btenij de kassa of in de winkel laat staan dus niet alles terug zetten..denk dat de AH de volgende x wel wat beter nadenkt).

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:21

studiemiep schreef:

Hier zit een goed bedachte Marketingsstrategie achter......dit is gewoon bewust zo gedaan

Zo ik heel asociaal (doe niet eens boodschappen bij de AH) als je daar met je volle kar staat en dan hoort ze zijn op dat je dan zegt..niet dan hoef ik de boodschappen ook niet. (als iedereen dat doet he en dan vooral die volle kar btenij de kassa of in de winkel laat staan dus niet alles terug zetten..denk dat de AH de volgende x wel wat beter nadenkt).

Ik vind dat érg asociaal als je dat doet.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:23

Marjoow schreef:
Ik heb gehoord dat de actie in het najaar weer terug komt. Dus als mensen dan nog iets willen....

Klopt. Werk zelf bij de Appie en in het najaar komen de bijbehorende artikelen die bij het winkeltje en de mini's horen weer terug.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:24

Lous schreef:
Marjoow schreef:

Klopt. Werk zelf bij de Appie en in het najaar komen de bijbehorende artikelen die bij het winkeltje en de mini's horen weer terug.

Ja ik werk ook bij Appie, maar sta altijd op vers.

Sarah_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:25

Ook bij ons is alles uitverkocht, maar er komt volgende week volgens mij weer nieuw spul dus dan hebben ze weer wat winkelspullen die eerst uitverkocht waren.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:44

Marjoow schreef:
studiemiep schreef:

Ik vind dat érg asociaal als je dat doet.

is ook asociaal ben ik zeker met je eens, maar zouden dit soort actie's niet de ogen bij AH openen om wat minder flauwe marketing grapjes te bedenken......en zorgen dat er voor alle klanten genoeg mini's zijn...

(doe trouwens geen boodschappen bij de AH maar bij de aldi, maar dacht er gewoon eens over na)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:46

studiemiep schreef:
is ook asociaal ben ik zeker met je eens, maar zouden dit soort actie's niet de ogen bij AH openen om wat minder flauwe marketing grapjes te bedenken......en zorgen dat er voor alle klanten genoeg mini's zijn...

(doe trouwens geen boodschappen bij de AH maar bij de aldi, maar dacht er gewoon eens over na)

Nee. De acties zijn natuurlijk ook bedoeld om mensen naar je winkel toe te halen, maar hierbij is het niet zo dat de mini's al op zijn, de artikelen die je er extra bij kunt kopen zijn op. De mini's om te sparen, daar zijn er nog zat van.

En een verkeerde inschatting kan altijd gemaakt worden. Ik had niet verwacht dat deze actie zo onwijs hard zou gaan. Zeker omdat ik vaak ook zie hoe hard de hamsterknuffels, megabeesies e.d. gaan ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:55

Echt... waar hebben we het over... winkeltje spelen? Dacht dat dat 'in' was in 1984. Als je dat zo nodig wilt haal een winkeltje in de speelgoedwinkel.

Niet gaan mieren omdat gratis dingen op zijn.

Studiemiep:
En van die volle kar laten staan? Denk je dat de appie daar wakker van ligt? Hooguit even werk met alles weer terugleggen, maar hee, voor jou 100 anderen met een volle kar hoor. Heb je alleen jezelf mee want kun je mooi ergens anders weer opnieuw boodschappen gaan doen.
Laatst bijgewerkt door Amaris op 19-04-12 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:55

En wie krijgen de aankomende weken weer niks anders dan gezeur over zich heen... juist ja.. wij de cassières. :(
Ik kan er al wel weer tegen op zien om weer te gaan werken met al die "zeik-klanten" , niet dat het de schuld van de klanten is , het is hun goed recht om erover te klagen , iedere keer bij een succesvolle spaaractie is het hetzelfde liedje namelijk .

Maar toch.. het is niet leuk als je zo goed mogelijk je werk doet , zo klantvriendelijk mogelijk bent , en dan nog al dat geklaag over je heen krijgt terwijl wij als in Cassières van de appie zijnde er helemaal niks aan kunnen doen.

Sorry hoor beste bokkers maar ik moest eventjes mijn gal spugen |o

Lous

Re: Blunder Albert Heijn met kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:57

Van de mini's zijn dus nog genoeg net als de winkeltjes zelf. Alleen alle overige dingen die je erbij kunt kopen zijn op en komen dus van het najaar weer terug.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:35

Hahaha dat mensen die dingen überhaupt zo graag willen, dit is echt lachwekkend. Dat er dan ook nog zo'n drama ontstaat, wauw. :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:36

Of iets anders dat mensen gaan klagen als ze een mini dubbel hebben gekregen bij de kassa.
Het is toch voor een winkeltje, die heeft toch meer van 1 product? :+
Laatst bijgewerkt door Lous op 19-04-12 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:36

Ojajoh schreef:
maar de mensen op MP die hier dan zonodig een slaatje uit slaan :r
echt te belachelijk voor woorden gewoon

Nee, niet belachelijk. Slím is het juiste woord. Hun goed recht, en waarschijnlijk heel veel mensen blij dat ze er tóch nog aan kunnen komen, al is het duurder. Handelsgeest of niet ;)

Ik vind het alleen wel héél apart dat AH niet beter in kan schatten wat ze moeten laten produceren. Deze irritante acties doen ze inmiddels al jaren en ze hebben er ruime ervaring mee. Als iemand bij ons zo'n blunder maakt bij het inkopen wordt ie ontslagen bij wijze van.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:38

Fiffill schreef:
Hahaha dat mensen die dingen überhaupt zo graag willen, dit is echt lachwekkend. Dat er dan ook nog zo'n drama ontstaat, wauw. :')

idd, het bijna zo idioot dat je een onderzoek zou willen starten naar dit mallotige gedrag :+
Zou het typisch hollands zijn? Veel gratis dingen willen krijgen en dan zeuren als je niet zoveel krijgt als je zelf wil?

Ben echt een beetje verbijsterd 8)7

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:39

Fiffill schreef:

Mijn idee. Mn leven is er echt niet minder mooi om hoor, dat ik niet winkeltje kan spelen met mn vriendjes.
Vind het vooral knap van AH, dat ze het telkens weer voor elkaar krijgen om half Nederland gek te maken voor stomme prullaria. Want zeg nou eerlijk, wie speelt nog dagelijks met zn Welpies of Wuppies, of hoe ze ook heetten? :Y)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:39

Na de zoveelste "nu bij 15 euro aan boodschappen" zou AH toch beter moeten weten dat die hebbedingetjes mateloos populair zijn bij de mensen...

Bestel dan gelijk genoeg voor een land ter grootte van amerika ofzo... :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:40

Wuppies liggen hier in een la te verstoffen, Welpies heb ik weggegeven en mijn Beessies hangen sinds het einde van het WK aan een afvoerbuis hier op de WC.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:43

Anoli schreef:
Na de zoveelste "nu bij 15 euro aan boodschappen" zou AH toch beter moeten weten dat die hebbedingetjes mateloos populair zijn bij de mensen...

Bestel dan gelijk genoeg voor een land ter grootte van amerika ofzo... :')

Ff hierboven lezen, van de mini's hebben ze nog genoeg.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:48

Over een paar maanden is het afval....

Wat moeten mensen toch met al die troep die in derde wereld landen voor een hongerloon gemaakt is?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:50

Ninx schreef:
Over een paar maanden is het afval....

Wat moeten mensen toch met al die troep die in derde wereld landen voor een hongerloon gemaakt is?

Hoe kan je je dat nou afvragen :wow: ... HEBBEN, HEBBEN HEBBEN :):)

;)