Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Ik denk niet dat dit per ongeluk is... Doordat er een beperkte hoeveelheid is zijn mensen er als de kippen bij. Wanneer men vervolgens op mp ziet wat voor achterlijke bedragen er gevraagd worden krijgen ze het idee dat de artikelen wel erg gewild zijn. Hierdoor zullen zei er de volgende keer ook sneller bij zijn. Door dit steeds te herhalen worden de acties steeds groter.
nientje78 schreef:Tis elke keer weer een gekte rond die spaardingetjes van de AH.
En de prijzen zijn soms echt absurd waarvoor ze worden aangeboden op mp![]()
Maar zeg nou zelf....appie heeft wel elke keer een hit met die spaarhebbedingetjes![]()
Ze doen het beter dan de c1000...al zeg ik het zelf.
studiemiep schreef:ik zeg volgend jaar Queensdag, voor een prikkie te koop...
Hier zit een goed bedachte Marketingsstrategie achter......dit is gewoon bewust zo gedaan
Zo ik heel asociaal (doe niet eens boodschappen bij de AH) als je daar met je volle kar staat en dan hoort ze zijn op dat je dan zegt..niet dan hoef ik de boodschappen ook niet. (als iedereen dat doet he en dan vooral die volle kar btenij de kassa of in de winkel laat staan dus niet alles terug zetten..denk dat de AH de volgende x wel wat beter nadenkt).
Lous schreef:Marjoow schreef:Ik heb gehoord dat de actie in het najaar weer terug komt. Dus als mensen dan nog iets willen....
Klopt. Werk zelf bij de Appie en in het najaar komen de bijbehorende artikelen die bij het winkeltje en de mini's horen weer terug.
Marjoow schreef:studiemiep schreef:ik zeg volgend jaar Queensdag, voor een prikkie te koop...
Hier zit een goed bedachte Marketingsstrategie achter......dit is gewoon bewust zo gedaan
Zo ik heel asociaal (doe niet eens boodschappen bij de AH) als je daar met je volle kar staat en dan hoort ze zijn op dat je dan zegt..niet dan hoef ik de boodschappen ook niet. (als iedereen dat doet he en dan vooral die volle kar btenij de kassa of in de winkel laat staan dus niet alles terug zetten..denk dat de AH de volgende x wel wat beter nadenkt).
Ik vind dat érg asociaal als je dat doet.
studiemiep schreef:is ook asociaal ben ik zeker met je eens, maar zouden dit soort actie's niet de ogen bij AH openen om wat minder flauwe marketing grapjes te bedenken......en zorgen dat er voor alle klanten genoeg mini's zijn...
(doe trouwens geen boodschappen bij de AH maar bij de aldi, maar dacht er gewoon eens over na)
Ojajoh schreef:maar de mensen op MP die hier dan zonodig een slaatje uit slaan
echt te belachelijk voor woorden gewoon
Fiffill schreef:Hahaha dat mensen die dingen überhaupt zo graag willen, dit is echt lachwekkend. Dat er dan ook nog zo'n drama ontstaat, wauw.
Fiffill schreef:Hahaha dat mensen die dingen überhaupt zo graag willen, dit is echt lachwekkend. Dat er dan ook nog zo'n drama ontstaat, wauw.