Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:SteffiiY schreef:Maar een hoop nederlanders die met een bontkraag lopen, is neppbond.
Not....
Abiola schreef:Als de Canadese regering de subsidie die ze nu in de zeehondenjacht stopt, in ecotoerisme, of inkomensondersteuning van de jagers zou stoppen, was dit alles niet nodig...
dietmdb schreef:Iemand nog een paar Uggs kopen?
Ik heb ook wel eens gehoord dat daar ook zeehondjes voor doodgeknuppeld worden..
(Sorry als dit niet waar is, ik heb het eens gehoord)
Echt, dat filmpje, walgelijk gewoon
carr_friesje schreef:op het filmpje zie ik een stel wilde zeehonden die binnen een paar knuppelslagen dood zijn.. dit zie ik veel liever dan die nertsen, wasberen, etc.
setteke schreef:carr_friesje schreef:op het filmpje zie ik een stel wilde zeehonden die binnen een paar knuppelslagen dood zijn.. dit zie ik veel liever dan die nertsen, wasberen, etc.
Dit meen je toch niet, dat je dit liever ziet?
Alsof effe knuppelen op de kop zo leuk is.
Coberlina schreef:CoronaLime schreef:-ik vind overigens het doodknuppelen een echte no go, knal ze dan in 1 keer neer met een kogel... -
dat doen ze niet, omdat er dan een beschadiging in de vacht zit én er bloed op zit. Vandaar het doodknuppelen...
Toch triest, zo'n grote aantallen.
Elin_ schreef:Mensen zijn de vreselijkste ''dingen'' op aarde.. Als die er nooit waren gekomen was de wereld minder abnormaal en wreed.