Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maura schreef:Ik heb het hele artikel in de link gelezen, maar daar staat niet in dat Robert M. de dikgedrukte dingen heeft gezegd. Zelfs al heeft hij iets vergelijkbaars gezegd, dan is het voor mij nog wel relevant of hij het bijvoorbeeld heeft gehad over weinig begrip voor mensen met pedofiele gevoelens of over weinig begrip voor zijn persoon.sarabande schreef:Normaal gesproken ben ik best tolerant, maar in dit geval vind ik dat ze veel te veel aandacht voor hem hebben en er vooral voor moeten zorgen dat hij nooit meer buiten een gevangenis komt.
Als je al vindt dat er te veel aandacht voor deze persoon is, waarom open je dan dit topic? Dat is toch ook gewoon extra aandacht???
sarabande schreef:Ik heb het over zijn uitlatingen sinds maandag, dit artikel is er een van, maar als je het gevolgd hebt dan weet je dat hij wel degelijk om aandacht en begrip vraagt.
sarabande schreef:Dit topic open ik dan ook als tegenhanger voor die vraag om begrip, dat moge duidelijk zijn en om de vraag op te roepen of alles wat hij zegt nu echt zo gedetailleerd in de media moet.
sarabande schreef:Ze zitten er niet mee. Hebben het in interviews over de genoeglijke gesprekken die ze met hun cliënt gevoerd hebben voorafgaand aan het proces, hebben er alles aan gedaan om te voorkomen dat hij TBS krijgt en hebben voor hem de rechters gewraakt.
Dat gaat verder dan alleen maar toezien op een eerlijk proces
sarabande schreef:maura schreef:Maar hoe kun je nu weten of de advocaten wel of niet zitten met wat hun cliënt heeft gedaan?
Omdat ik dat, zoals ik al zei, in uitgebreide interviews gelezen en gezien heb.
Ik verwijs hierbij bijvoorbeeld naar het grote interview in de zaterdagkrant van de Volkskrant.
sarabande schreef:maura schreef:Maar hoe kun je nu weten of de advocaten wel of niet zitten met wat hun cliënt heeft gedaan?
Omdat ik dat, zoals ik al zei, in uitgebreide interviews gelezen en gezien heb.
Ik verwijs hierbij bijvoorbeeld naar het grote interview in de zaterdagkrant van de Volkskrant.
maura schreef:Dat interview heb ik dan inderdaad weer niet gelezen. Maar ik heb wel net even wat andere dingen op internet gelezen over de heren Anker en Van der Goot (zo zijn al vorig jaar de ramen ingegooid bij het kantoor van Anker en hebben zij grote aantallen dreigbrieven en -mails ontvangen, iets waar ik persoonlijk verschrikkelijk kwaad over zou worden maar zij niet. Bewonderenswaardig vind ik dat). En ik kan er niet uithalen dat de advocaten er niet mee zitten in de zin van dat het ze niet kan schelen of dat ze het niet zouden afkeuren. Dat is denk ik - maar nogmaals, ik ken het interview niet dus misschien heb je een citaat waaruit anders blijkt - echt jouw interpretatie.
Ik denk persoonlijk dat deze mensen het net als iedereen verschrikkelijk vinden als kinderen worden misbruikt. Maar dat ze daarnaast vinden dat iedereen recht heeft op een eerlijk proces, en dat een deskundige verdediging van de verdachte deel uitmaakt van een eerlijk proces. En dat betekent dat iemand die verdediging op zich moet nemen. Dat zij dat willen doen en daarvan de consequenties dragen, daar heb ik niets anders dan heel erg veel respect voor.
knetterhard schreef:Bah.. dat hij nog een spreekrecht heeft zeg! dichtnaaien die mond van hem!!!
Monster![]()
![]()
![]()
![]()