Inrichting van een appartement is ook logisch, gebeurd ook vaak in het bedrijfsleven als heen en weer reizen niet te doen is, en daar hoort dan ook de schoonmaak bij. In zijn eigen huis, mag hij dan wel lekker met een stofdoek rondzwaaien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:En wij betalen over ieder ding dat we kopen, verkopen en zelfs over ons, wel drie keer belasting om deze ratten te betalen.
Ook de zorgpremie is schrikbarend en dan gek vinden dat er zoveel wanbetalers (jaja zo noemen ze dat) zijn.
Die mensen kunnen het allemaal niet meer betalen.
Er word altijd gepraat over corruptie in andere landen, maar geloof me Nederland doet daar niks aan onder misschien bestaat er geen corruptere regering dan Nederland.
jesito schreef:En wij betalen over ieder ding dat we kopen, verkopen en zelfs over ons, wel drie keer belasting om deze ratten te betalen.
Ook de zorgpremie is schrikbarend en dan gek vinden dat er zoveel wanbetalers (jaja zo noemen ze dat) zijn.
jesito schreef:Er word altijd gepraat over corruptie in andere landen, maar geloof me Nederland doet daar niks aan onder misschien bestaat er geen corruptere regering dan Nederland.
Squawk schreef:jesito schreef:En wij betalen over ieder ding dat we kopen, verkopen en zelfs over ons, wel drie keer belasting om deze ratten te betalen.
Er word altijd gepraat over corruptie in andere landen, maar geloof me Nederland doet daar niks aan onder misschien bestaat er geen corruptere regering dan Nederland.
Vergeet daarmee niet de brandstofprijzen..daarvan gaat 60% naar onze overheid. Corruptie is hier zeker ook te vinden al is het 'minder opvallend aanwezig'.
Vjestagirl schreef:eenitraM schreef:Maar je eten declareren?
Is doodnormaal als jij buiten de deur moet eten doordat je voor je werk niet thuis kan eten.
Wendy schreef:Ach, rot toch op met je crisis. Ik was afgelopen zaterdag in de stad, heb het daar nog nooit zo druk gezien. En de mensen gaven grof geld uit hoor.
Er zijn mensen die nauwelijks rond komen op het moment, maar waar we nog veel beter in zijn is onszelf een crisis in praten.
Dat het allemaal wel wat minder zou kunnen (en moeten) ben ik met je eens. Maar je leest hier wel de excessen.
En waarom lees ik nooit wat over de declaraties van het management van het bedrijf wat weer zoveel werknemers moet ontslaan?
Daphna schreef:Vjestagirl schreef:Is doodnormaal als jij buiten de deur moet eten doordat je voor je werk niet thuis kan eten.
Lijkt mij niet, eten moet je toch! Als je gaat eten in een restaurant om zaken door te nemen met een ambassadeur ofzo, dan is het prima, maar Burger King??
Daphna schreef:Vjestagirl schreef:
Is doodnormaal als jij buiten de deur moet eten doordat je voor je werk niet thuis kan eten.
Lijkt mij niet, eten moet je toch! Als je gaat eten in een restaurant om zaken door te nemen met een ambassadeur ofzo, dan is het prima, maar Burger King??
Citaat:Rijksten
Een Kamerlid ontvangt nu een schadeloosstelling van ruim 7300 euro per maand. Inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering kwam dat neer op 102.000 euro in 2010.
SP'ers leveren een deel van hun vergoeding in bij hun partij. ''Kamerleden en ministers horen nu bij de 5 procent rijkste Nederlanders'', aldus Van Dijk
AaronYve schreef:En de inrichting van je woning heb je ook zelf te betalen. Wat een onzin dat dat betaalt wordt.
Vjestagirl schreef:AaronYve schreef:En de inrichting van je woning heb je ook zelf te betalen. Wat een onzin dat dat betaalt wordt.
Als jij door de staat een appartement aangeboden krijgt omdat je gewoonlijk in Groningen woont en nu minimaal 6 nachten per week in Den Haag moet zijn, dan vind ik dat de inrichting daarbij hoort.
Vjestagirl schreef:AaronYve schreef:En de inrichting van je woning heb je ook zelf te betalen. Wat een onzin dat dat betaalt wordt.
Als jij door de staat een appartement aangeboden krijgt omdat je gewoonlijk in Groningen woont en nu minimaal 6 nachten per week in Den Haag moet zijn, dan vind ik dat de inrichting daarbij hoort.