Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patatkraam schreef:Wat is dat precies dan? Ook alle polen in een gebouw? Want als dat zo is, vind ik het precies hetzelfde als met de homo's.
alex66 schreef:wat is er mis mee als mensen niet tot hun dood willen vechten tegen vooroordelen en discriminatie?
in de reguriere ouderenzorg zijn de bewoners net zo intolerant als de gemiddelde nederlander....... ik snap heel goed dat er mensen zijn die liever hun oudedag tussen gelijk gestemden doorbrengen.
ik ga ook liever naar de pride dan naar het carnaval
Blue_Eyes schreef:Sommige mensen hebben ook nog wat anders te doen dan bokken![]()
Het gaat me er ook niet om dat ik homo's an sich niet begrijp als ze daar willen wonen - maar voor de zoveelste keer: het COC is een organisatie voor INTEGRATIE van homo's, maar ze doen zo vaak dingen die allesbehalve integrerend zijn. Dit is slechts een voorbeeld, maar er zijn er meer te noemen.
Blue_Eyes schreef:Het gaat me er ook niet om dat ik homo's an sich niet begrijp als ze daar willen wonen - maar voor de zoveelste keer: het COC is een organisatie voor INTEGRATIE van homo's, maar ze doen zo vaak dingen die allesbehalve integrerend zijn.
hestejente schreef:Jaaaaaahoor, ik wil ook wel aan de Buitenom wonen. Maar ik ben gewoon niet slim genoeg om lotgenoten (voor wat ik dan ook maar voor "mankement" aan mezelf zou kunnen verzinnen) te zoeken en bij Staedion te regelen om daar wat voor ons te realiseren.
Slimme homos
Blue_Eyes schreef:Sommige mensen hebben ook nog wat anders te doen dan bokken![]()
Het gaat me er ook niet om dat ik homo's an sich niet begrijp als ze daar willen wonen - maar voor de zoveelste keer: het COC is een organisatie voor INTEGRATIE van homo's, maar ze doen zo vaak dingen die allesbehalve integrerend zijn. Dit is slechts een voorbeeld, maar er zijn er meer te noemen.