Sacha de Boer brandt NS-directeur af..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xHaithi

Re: Sacha de Boer brandt NS-directeur af..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 23:58

Welke buitenlandse treinen laten ze voorgaan? :+
Ik hoop dat je niet doelt op de IC naar België want als er 1 lijn is waar je het altijd megahard voelt is het die wel. Wat een k*tverbinding is dat! Als binnenlands verkeer weer tamelijk op gang komt heb ik nog altijd 2 uur vertraging. Niet normaal!

Wat betreft het interview, ik heb gelukkig niet in de trein gezeten die avond (had normaal wel gemoeten om huiswaarts te keren maar ben wijselijk in NL gebleven :)* ) maar ik zag, en had ook wel verwacht, dat het treinverkeer weer 1 dikke soep was en mensen duidelijk voor geen bal geïnformeerd waren (wat apart, dat gebeurt nou nooooit Ö) Ik snap dat reizigers echt boos worden. Verdorie zeg, het is 10/15 cm sneeuw... Het is niet alsof we ingesneeuwd worden zoals in landen als Finland en Noorwegen 8)7 Toch is het hele OV altijd gelijk compleet om zeep. Droevig hoor :roll: (in BE ook, niet enkel in NL)
Daarbij, als je goed oplet is er in dat filmpje bij de Telegraaf geknipt. Ze hebben er enkel de stukken uitgehaald waarbij die presentatrice hem in de rede viel. Dat is niet het hele filmpje. Waarschijnlijk zou hele filmpje veel minder storend zijn.

Maartenn

Re: Sacha de Boer brandt NS-directeur af..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 00:04

Het journaal moet ook spannend blijven voor Henk en Ingrid.