yarrah schreef:Een groter risico voor Paltrows huwelijk is de carrière van haar man Chris Martin. Zolang hij de stadions voljengelt met Coldplay heeft ze niets te vrezen, maar zodra hij zonder optredens thuis zit, raakt hun relatie in de gevarenzone. Onderzoeker Liana Sayer van de Ohio State University weet dat ‘een baan van de vrouw geen enkele invloed heeft op de kans dat haar echtgenoot wel of geen einde zal maken aan het huwelijk. Maar zelfs mannen die relatief gelukkig zijn in hun huwelijk, beëindigen vaker hun relatie op het moment dat ze werkloos zijn. Een getrouwde man die niet werkt, beantwoordt blijkbaar niet aan het beeld dat hijzelf heeft over het huwelijk.’
Dit vind ik een grappig stukje.... Chris Martin die thuis komt te zitten.......Tuurlijk niet!!! Dan wordt hij wel een producer of wat dan ook. Deze man blijft altijd in de muziek zitten. Daar hoeft Paltrow niet voor te vrezen.

Ik denk dat ieder dat voor zich moet weten waar ze zich goed bij voelen, toch? Wie kan dat voor een ander bepalen? Dat je geen eigenwaarde hebt als je huismoeder bent vind ik dan een beetje een vreemde opmerking, waarom zou dat?