och jeetje met deze kou . Ik heb zelf een dochter van 14 . Ik zou gek worden van ongerustheid . Mijn gedachten gaan uit naar de ouders van het jongetje . Hopelijk wordt hij gauw gevonden
vickylover
Geplaatst: 01-02-12 22:57
verschrikkelijk wat een nachtmerrie . hopelijk wordt de jongen snel gevonden
Wat erg! Ik hoop dat ze hem snel gevonden krijgen! Sterkte voor de familie en andere bekenden!
Die mannetjes van 10 denken inderdaad nog helemaal niet aan gevaar, mijn broertje is vanmiddag ook al over de sloot gaan wandelen, gelukkig is die niet diep... Pff als ie er doorheen is gezakt, is ie allang bevroren. Natuurlijk moeten we niet van het ergste uitgaan...
Wat een nachtmerrie voor die familie. Als je zo'n 10 jaar bent, denk je dat je de hele wereld aankan. Straks heeft hij nog gedacht, dat hij dat eindje over het ijs wel kon lopen. Ik moet er net aan denken...
Het jongetje is toch ook licht verstandelijk gehandicapt?
Ik hoop zo erg dat ze hem vinden
quartel
Geplaatst: 01-02-12 23:55
amber alert nu ook via mail binnen.
pfoe......doodeng dit
zeker als je dat lekker bekkie ziet
Dette
Geplaatst: 01-02-12 23:55
Pfff wat vreselijk zeg, hoop dat hij snel ongedeerd gevonden wordt
Mjetterd
Geplaatst: 01-02-12 23:56
Wat ik me afvraag, Stel het jongetje is inderdaad door het ijs gezakt. Dan zal dat gat nooit helemaal dicht kunnen zijn gevriest de afgelopen 5 uur. Stel er zit inderdaad een gat in het ijs, dan is het heel triest wat er is gebeurd. Maar het kind kan natuurlijk ook de wijde wereld willen gaan ontdekken en is gewoon niet naar huis gelopen. Maar even niet te spreken over andere slechte scenario's
Miryamk
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-12 23:57
Nicole schreef:
Het jongetje is toch ook licht verstandelijk gehandicapt?
Ik hoop zo erg dat ze hem vinden
Klopt, hij is als klein manneke ook al eens uit zijn slaapkamerraam gevallen. Had ie trouwens voor zo ver ik weet niks aan over gehouden. Arm ding..
KozieZ
Geplaatst: 01-02-12 23:58
Ah bah... hoop dat ze hem snel heelhuids en dus oké terug vinden... Lijkt me een hel voor die ouders...
Miryamk
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-12 23:59
Hij zou van het huis van zijn oma naar zijn eigen huis zijn gegaan. Daar zit alleen een steegje tussen, hij is dus sowieso aan de wandel gegaan..Dit is echt een heeeeel klein dorp, mensen zouden hem gezien moeten hebben als ie lang was gaan dwalen..