Heb hier wel om moeten lachen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krips

Re: Heb hier wel om moeten lachen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:34

Ja ZE zijn allemaal bang voor honden :P..
Ik geloof wel dat het beeld van huisdieren in sommige culturen anders is. Het lijkt me een standpunt dat hem niet gaat worden.....
Al kunnen sommige mensen inderdaad honden houden in situaties waarvan je denk... hmmm.. misschien niet zo handig.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:22

Ik pleit bij deze voor een moslim verbod. Zijn een schande voor onze maatschappij, nou ja sommige dan :+

Zijn ze nou helemaal van de pot gepleurd?

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:06

Krips schreef:
Ja ZE zijn allemaal bang voor honden :P..

Als dat zo is, dan zullen ze zelf niet meer over straat durven met al die honden. Zitten hun opgehokt. :+

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:37

Ik denk dat dit de wraak van het boerkaverbod is....
Totaal onrealistish en niet haalbaar :+

En laten we dan maar niet over het halal slachten beginnen |o

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 10:47

Tiffany schreef:
Ik denk dat dit de wraak van het boerkaverbod is....
Totaal onrealistish en niet haalbaar :+

:j :j DAT is t natuurlijk. :D :D :D Een terugpakactie.

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:51

byjou1983 schreef:
Zucht...is het 1 april ofzow? _/-\o_
Laten we dan maar alle huisdieren op straat zetten, wordt het buiten een gezellige boel :D
Werk voor Ceasar Millan zeg ik dan!

denk eerder een beetje een dooie boel...

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:01

Wij hebben er zo eentje:
Afbeelding
En die moet elke dag 15 min geborsteld worden omdat zijn vacht anders teveel verklit/vervilt..
Zie je dat al in de vrije natuur overleven? :+ (Zit na een week al in de knoop in een struik vast oid :P)
(We moeten bij onze hond al bergen takjes uit zn vacht trekken iedere dag als ie een uur door t bos heeft geraust :P )

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:03

Een hond in een FLAT is ook wel heel erg zielig vind ik :j
Ben het op dat punt wel met ze eens dat dat verboden zou moeten worden..

Maar bij huizen met een tuin.. Tuurlijk ga je dan geen honden verbieden, het zijn familie beesies.. <3

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:04

Ligt er natuurlijk ook aan of je een chihuahua hebt of een newfoundlander :P

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:05

een hond in de natuur, hier? dan denk ik toch 'eeehm, welke natuur bedoelen jullie?'. want voor zover ik weet heb je hier niet bepaald veel natuur meer over. Honden zijn erop gefokt om in huis te houden, wolven horen in het wild. ik zie onze fikkies eerder hard wegrennen voor een ree of iets dergelijkt, dan er jacht op maken...

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:09

Excuse my French, maar dat gezeik van die Moslims over honden... ga dat lekker ergens anders doen alsjeblieft.
Dat zij honden nou onrein vinden moeten ze zelf weten, maar om daarom dan een hondenverbod (onder het mom van 'dierenmishandeling als ze in huis zitten') te gaan proberen door te drammen voor heel Nederland daar krijg je me pislink mee. Ik bepaal altijd zelf nog wel of ik een hond in huis neem, en daar heb ik niet de mening van een Moslim voor nodig.

Nog even en de f*cking sharia wordt hier ingevoerd als zij hun zin zouden krijgen. Opdonderen of aanpassen. Wij hebben honden, al heeeeel veel meer jaren dan dat meneer en zijn mede moslimmers hier zijn. Dus...

En dan nog eens wat: halal slachten is natuurlijk helemaaal geen dierenmishandeling?? |o

En 'hondenbezit zou verboden moeten worden. "een hond in een flat is mishandeling"'?? Mag hopen dat dit door de Telegraaf geknipt en geplakt is want als meneer alle hondenbezit wil verbieden omdat een hond op een flat zielig is... mag ik me dan afvragen of hij echt zo kortzichtig is?? Niet iedereen woont 3 hoog-achter he ;)
Laatst bijgewerkt door ashley1 op 30-01-12 22:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:15

Adem-in, adem-uit :+

Opzich kan ik het qua honden op een flat ergens nog wel snappen.. boven een bepaalde grootte.. maar dan nog. Het merendeel van de mensen kan zelf heus wel nadenken, daar is geen wet voor nodig..

Onze hond probeert koeien trouwens uit te dagen om ermee te spelen, de mafketel :P (officieel is het een schaapsherdersras, maar schapen vind ie totaal niet interessant :P)

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:15

Haha heeft 'ie last van grootsheidswaanzin? ;) Schapen zijn te makkelijk, koeien drijven is veel stoerder :')

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:17

Ja, vooral als het een grote franse vleesstier is met giga hoorns die achter een niet heel indrukwekkend prikkeldraadhekje staat, de held :+ (was voor ons toch wat minder leuk :P)

[/offtopic]

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:21

Ik heb nog liever 20 stinkende honden in huis dan de sukkel die met zulke onnozelheden aankomt

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:21

Ik weet niet hoe goed deze site is, maar er staat in elk geval wel dat honden volgens de islam onrein zijn. Best interessant om te lezen: Klik

Mensen die geen ervaring hebben met honden zijn er ook vaak bang voor, dus als je geen honden mag hebben kan ik me best voorstellen dat je er niks mee hebt. Dat geld voor niet moslims net zo goed..

Edit: post waarop ik reageerde is opeens weg? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:27

Die man heeft zoooo gelijk :j
Laten we NU allemaal onze paarden, honden, cavia's en hamsters geven waar ze recht op hebben :))
Laten we ze allemaal hun roots terug geven en lekker vrij laten in de natuur :Y)
Open die hekken, deuren en kooien!!!

|o
8)7
:roll:

Babootje schreef:
Betalen wij nu echt ons belastinggeld aan zulke kneuzen in de gemeenteraad?

_/-\o_

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:30

Mijn pinschertje ziet er idd ook erg mishandeld uit als ze s'nachts op haar rug onder de dekens tussen ons in ligt te slapen....

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:35

_O- _O- _O-
Ze hebben t zo slecht hier, met een eenpersoons matras, dekentjes, kussens, 3x per dag vleesmaaltijd en elke dag naar t bos :Y)
Achja, als je hier in de allochtonenwijk gaat lopen met onze twee enorme Duitse Doggen zie je toch menig moslim snel een straatje om lopen hoor :')

Grote honden in een flatje, tja, daar zou beter op gelet moeten worden. En meer voorlichting, meer controle bij het plaatsen van honden.
Onze fokker controleert de mensen en omgeving waar haar pups heen gaan, heeft er ook weleens een geweigerd mee te geven.
Tja, dat vind ik dan iemand met een hart voor dieren. Die moet je hebben, en daar kunnen sommige wel wat van leren ja.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:44

Diegene die ik ken met de Cane Corse op een studio van 40m² in het centrum, werkt nota bene bij de dierenambulance...

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:53

Wolven zijn voor de natuur niet honden.

Blijkbaar vergissing.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:58

8)7 mafkezen

Maar even mijn hond de deur uitgeschopt (niet letterlijk natuurlijk ;) ) maar ze bleef voor de deur staan, dus blijkbaar vind ze het wel prima +:)+

Even zonder dollen, honden zijn ondertussen zo gewend aan dit makkelijke leven dat ze het niet eens zouden overleven, de meeste dan. De meeste honden zijn ook dol op aandacht (deze thuis eerder verslaafd).

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:05

Ach, het is wel de telegraaf.. dat het voor een eventuele geloofovertuiging moet, dan is het dikke onzin. Geloof hoort niet thuis in de politiek.

Ik denk dat hij wil zeggen dat een hond op de goede plek hoort en geen husky in een flatje houden bijvoorbeeld.