Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Ik snap sowieso niet welke idioot ooit bedacht heeft om op basis van een duizenden jaar oud verhaal een land te gaan stichten waar allang andere mensen wonen.
Huertecilla schreef:Gaan de VS nu Israël bombarderen?
Die hébben een atoombom, massavernietigingswapens.
Joodse taliban met atoomwapens.
Maar ja, geld betaalt de VS presidenstcampagnes. Joods geld.
mayniac_val schreef:Net als dat geen enkel land hier met zijn legertje aan komt zetten als er zoiets gebeurt in Nederland. Maar nee, wij moeten weer daarheen hoor, als ons 'morele plicht'
mayniac_val schreef:@HC: die troepen zitten daar om het geld ja, met moreel plicht doelde ik op iedereen die zegt dat we er ons absoluut mee moeten gaan bemoeien omdat het niet strookt met onze normen en waarden.
Citaat:'Rosenthal blokkeert kritische EU-tekst Israël'
AMSTERDAM - Minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) heeft ervoor gezorgd dat begin deze week een kritische EU-verklaring over Israël is aangepast.
mayniac_val schreef:Je bedoelt mijn post waar jij niet op hebt gereageerd?
Citaat:Dit was te wijten aan de opstelling in het conflict tussen Israël en de Palestijnen, waarin Nederland tot en met begin jaren zeventig een pro-Israëlisch standpunt innam.
mayniac_val schreef:denk je niet dat Israël hetzelfde geintje uithaalt als we actie gaan ondernemen (wat, nogmaals, echt niet onze taak is)? De bèta vakken zijn niet mijn expertise maar ik weet wel dat we olie nodig hebben en dat het niet zo handig is om geen olie te hebben.
Citaat:De joodse mensen doen internationaal niks fout, zoals SOMMIGE islamieten,
Lillian__ schreef:misschien heel zwart-wit maar ik vind dit iets waar wij Nederlanders (en Vlaamse mensen) niks aan kunnen doen, dit is niet ons land en ze hebben niet onze wetgeving, als dit in Amerika zou gebeuren en je komt in de gevangenis nou dan ben je nog niet jarig (Nederland het zelfde denk ik)