Electra63 schreef:RusselNuwell schreef:Eindelijk, echt, eindelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen buitenlanders, sterker nog, ik denk dat dit een oplossing is die veel buitenlanders gaat helpen.
Ik ben van mening dat de kans dat je een baan vind op het moment dat je amper een paar woorden Nederlands spreekt nihil is. Door deze mensen onze taal te leren spreken, geef je ze een kans op de banenmarkt. Geef je ze die kans, dan worden ze minder buitengesloten, worden meer mensen ermee geconfronteerd dat het ook normale mensen zijn, dus minder discriminatie. Daarbij word hun inkomen hoger, waardoor koopkracht toeneemt, waardoor ze eerder zullen kiezen voor een 'betere' buurt, dan een armzalige buurt waar ze allemaal bij elkaar gepropt zijn. Hierdoor groeien hun kinderen op met meer autochtone kinderen waardoor ze minder achterstand oplopen t.o.v. autochtonen, hierdoor in mindere mate crimineel gedrag gaan vertonen, want wie door de maatschappij achtergeplaatst word, zal zich uiteindelijk ook zo gaan gedragen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
2/3 van de bijstandtrekkers is autochtoon, wat ga je aan deze mensen doen, zodat zij weer kunnen/willen werken?
Statistieken zijn moeilijk te vatten. De verhouding zou juist zijn als 1/3 van de bevolking allochtoon en 2/3 autochtoon was. Dit is echter niet zo. Conclusie........