Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hanny_jelke schreef:Maartje1990 schreef:Niet om 't een of 't ander, maar er wordt hier gedaan alsof 't een luxe is om helemaal afgezonder alleen in een cel te zitten? Dat lijkt me dus écht afschuwelijk! gewoon totáál geïsoleeerd... daar word je écht helemaal gestoord van (nouja, dat is hij al.... maar dat terzijde)....
volgeens mij kan hij niet veel gekker worden.
maar hij heeft het voor daar nog erg luxe hoor anders had hij zijn cel met iets te veel moeten delen
Somebitch schreef:Ik vind het lang genoeg en stiekem vind ik wel dat hij een hele zware straf heeft gekregen. Wat denk je dat er gebeurd als hij vrijkomt?
Er zijn zoveel criminelen die in de bak zitten die hetzelfde of misschien nog wel meer gedaan hebben. Maar daar heeft Nederland geen weet van.
Nee laten we met zijn alle Joran gaan bestoken daar wordt hij zeker beter van.Ik vind dat best zielig.
Het is duidelijk dat hij een straf moet krijgen en deze ook heeft gekregen en ik denk dat deze straf zwaar genoeg is voor hem.
S_en_Z schreef:Oh ja, 2 meiden vermoorden en de moeder van een meisje afpersen terwijl ze alles voor haar dochter over heeft..
Zich laten betrappen op camera in een land waar de straffen nu eenmaal.. tsja.. wat harder zijn.
Ooooh wat is hij zielig.
2 woorden: Geen Medelijden
Hij was er zelf bij. (vind het wel grappig.. mensen die een paard doodmaken en dumpen in een greppel moeten zelf maar vermoord worden vinden we.. maar als er mensen vermoord worden en iemand wordt gepakt en krijgt straf is diegene zielig..)
uh..
Bassenqua schreef:Mmmm ik weet het niet hoor, meerdere misdrijfen plegen in verschillende landen en dan bij één veroordeling in één land het genoeg vinden ? Niks ervan, overal waar hij zich misdragen heeft de straf uitzitten die hij over zichzelf afgeroepen heeft. Als ik 2 bekeuringen krijg op 1 dag moet ik ze ook alletwee betalen. De moordenaars die 10 moorden hebben gepleegd moeten ook hun straf uitzitten en dat Joran zoveel in de media is.... moet hij dat ook maar niet zelf opzoeken, daar plukt hij nu de vruchten van, blijkt hij opeens niet onschendbaar te zijn en dat is toch écht zijn probleem.