Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat zeur je nou, er moet toch iemand gepest worden, jij bent er blijkbaar perfect voor.
Citaat:Je moet er ook maar net het karakter en mentale capaciteiten voor hebben om er mee om te gaan en dat kun je deels aanleren maar voor een groot deel ben je erfelijk ermee belast.
slimmerik schreef:Afschuwelijk. Daarom ben ik zo blij met het boktbeleid. Hoewel cyberpesten imo best een permanente ban mag betekenen.
vuurneon schreef:Je moet er ook maar net het karakter en mentale capaciteiten voor hebben om er mee om te gaan en dat kun je deels aanleren maar voor een groot deel ben je erfelijk ermee belast. Als het gepest groter is dan je mentale capaciteiten het op kunnen vangen, is het geen kwestie van sterk zijn meer... Maar gewoon vreselijke pech hebben. Erg triest voor deze meid, lijkt mij voor haar familie ook echt een hel. Hopelijk kunnen ze wat aanspannen tegen die etters.
Nordsvensk schreef:Echt triest. Pesten maakt levens kapot, je kan nog wel zo sterk zijn. Het houd een keer op.
En waar halen ze het lef vandaan, om haat mails te sturen na haar dood?
NoGo schreef:slimmerik schreef:Afschuwelijk. Daarom ben ik zo blij met het boktbeleid. Hoewel cyberpesten imo best een permanente ban mag betekenen.
Sorry hoor maar dan zit jij misschien in anderen forums, maar ik kom toch vaak genoeg tegen dat het net over het randje gaat.
Daarbij vind ik het afzeiken van minderjarige boktleden die een foto plaatsen in sommige gevallen ook wel op het randje van pesten zitten...
Bokt is goed als het gaat om bepaalde mensen het hand boven het hoofd houden ook in discussie's die net over het randje gaan.
Verder ontopic:
Ik vind het afschuwelijk niemand verdient het om gepest te worden.
Enige tijd geleden een onderzoek gedaan naar het pestbeleid op scholen nav een meisje hier op bokt waar ik uiteindelijk mee naar school ben geweest.
En geloof me het is echt om te janken...de meeste scholen hebben niet eens een pestbeleid of houden zich zelf totaal niet aan de geschreven regels omtrend pesten.