Ik vind het initiatief heel goed maar de spot komt nogal nep en niet realistisch over,vind het ook niet eng of bizar maar gewoon nepperig,ze hadden beter fragmenten uit de dagelijkse bevindingen kunnen spotten.
Imre
Geplaatst: 09-01-12 20:12
Ik vind het helemaal niets. Die reclames vol sieluguh beestjes die graatmager met grote ogen de camera in kijken doen me ook niets, maar deze van 144 slaat de plank wat mij betreft volledig mis.
Anoniem
Geplaatst: 09-01-12 20:12
Ik zag em net ook, dacht echt 'WTF is er met die hond '
Lisett_
Geplaatst: 09-01-12 20:13
xSiep schreef:
Wel apart inderdaad, ik dacht eerst echt ''waarom hebben die dieren allemaal een vorm van een kameel? ''
Eh ja.. Hij is inderdaad erg bijzonder.. Vind 'm eerlijk gezegd een beetje ''eng''.
i_risss
Geplaatst: 09-01-12 21:55
Maar omdat iedereen denkt 'wat een vreemde reclame' blijft het wel beter hangen denk ik. Bij een zielig plaatje van een dier zappen de meeste mensen meteen weg, deze reclame is zo raar dat je blijft kijken om te zien waar het over gaat. Trekt wel veel aandacht
Anoli
Geplaatst: 09-01-12 21:56
Vond hem de eerste keer raar, begreep niet helemaal dat het een hond was...
Nu snap ik hem wel, het is een aparte reclame maar wel 1 die blijft hangen bij mensen. Ik denk dat dat toch wel de bedoeling is van die reclame....
vuurneon
Geplaatst: 09-01-12 21:57
Ik zag het nummer niet in die dieren, pas aan het eind had ik door waar het om ging. Vrij luguber :/ ik zap rustig weg de volgende keer...
Lottexxx
Geplaatst: 09-01-12 22:30
Creatas schreef:
Lottexxx schreef:
Vind hem ook maar vreemd, snap hem niet
het telnr 1 4 4
?
dat had ik helemaal niet door haha.
Aranel
Geplaatst: 09-01-12 22:32
Adamootje schreef:
xSiep schreef:
Wel apart inderdaad, ik dacht eerst echt ''waarom hebben die dieren allemaal een vorm van een kameel? ''
dat dacht ik ook!
Ik ook Vind het een heel zielige reclame, alleen had het voor mij niet gehoeven dat ze de dieren veranderen in cijfers
Vage reclame inderdaad! Maar ik denk vooral dat het de muziek is dat hem nogal vreemd? maakt..
randalinpony
Geplaatst: 10-01-12 10:41
LovesMaarte schreef:
xSiep schreef:
Same here
Ben ik niet de enige...
Ach ja hij is ongelooflijk bizar omdat hij appelleert aan ons idee van 'misvormde' dieren en daardoor onrust oproept...
Maar ik vind toch alle aandacht voor dit telefoonnummer zwaar overtrokken, zon reclamecampagne is verschrikkelijk duur. Aangezien de Zeeuwse Dierenpolitie het werk nu al nauwelijks aankan, is het nummer dus bekend genoeg, lijkt me.
Lang leve het over de balk smijten van overheidsgeld.
Bovendien denk ik dat er straks geroepen wordt dat er 'zoveel behoefte was aan dit nummer' terwijl steeds meer mensen die totaal niets van dieren afweten gaan bellen voor iedere scheet. De DB wordt nu al platgebeld in winters als het regent of sneeuwt over zielige schapen die buiten staan.
Een voorlichtingscampagne over hoe dieren er wél bij horen te staan zou ook geen overbodige luxe zijn.
Hij is vreemd, maar hij blijft wel hangen want je blijft erover nadenken natuurlijk. Dan hebben ze denk ik hun doel bereikt. Ik vind hem wel duidelijk. De eerste 144 met de hond snapte ik niet, maar de koe en het paard zag ik direct.
Limonade
Ik dacht echt van, wat is dat nu weer!? vind het wel een beetje raar hoor... maarja vand e ene kan ook wel weer goed. Vaak zien de dieren er wel zo uit (niet met 114 op hun lijf hoor)