Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LeonieL schreef:Ik had het er gister met mijn vader ook over. Ik vind het zó erg.
Maar wat ik me ook afvraag: Als je daar voor een dichte deur staat zoek je toch ietsw waarmee je de deur kan inrammen?! Dat was het eerste wat in mij opkwam (aangezien de politie de deur daarna alsnog heeft moeten forceren.)
martina1 schreef:Het is echt heel erg. Vooral omdat het niet hun eigen kinderen zijn. Maar wat ik mij afvraag hoe het überhaupt kan, sinds de jaren 70 is het al verboden om een open geiser in je badkamer te hebben.
Tiggs schreef:Vind het een bijzonder verhaal. Waarom zitten drie meisjes met de deur op slot in de badkamer? Waarom kregen de ouders die deur niet open? Waarom deden die meisjes zelf de deur niet open (dan ga ik er even vanuit dat die meter in de badkamer hangt en al bij een laag percentage gaat piepen)?
Joyce_ schreef:Vast omdat het die ouders geen ruk kon schelen of de meisjes zouden sterven aan deze vergiftiging of niet. De meisjes hebben het alarm niet gehoord of vonden het wel grappig, dus hebben daarom de deur zelf niet opengedaan. Toen ouders de deur niet openkregen en de meisjes aan de andere kant ook niet meer hoorden praten, vermoedden ze vast al dat ze daar bewusteloos/dood lagen. Ouders hebben denk ik één keer aan de deurklink gerammeld en toen hun schouders opgehaald en weggelopen.
Sorry hoor, maar ik vind al die waarom vragen in zo'n geval zo ontzettend naar en gevoelloos staan! Wat denken jullie nou, die mensen zullen álles wat in hun macht lag geprobeerd hebben, neem ik aan. Je laat toch niet voor je lol kinderen sterven aan een koolmonoxide vergiftiging?! Die ouders zullen er wel kapot van zijn... Vreselijk om drie kinderen voor je ogen/handen (bijna) dood te zien gaan, zonder er iets aan te kunnen doen..