Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yarrah schreef:Blijft de RWZI wel droog wendy? dat vroegen ze zich hier af.
De peil van de eemskanaal bij Ruischerwaard (woonwijk) gaat ook rap omhoog.
De hoogste peil verwachten ze pas om 13.00 uur. Tot die tijd duimen dat het goed gaat.
Collega gaat nu kijken of het goed gaat komen met de woonboten.
Sundral schreef:yarrah schreef:Blijft de RWZI wel droog wendy? dat vroegen ze zich hier af.
De hoogste peil verwachten ze pas om 13.00 uur. Tot die tijd duimen dat het goed gaat.
Ik zag gister een stuk op TVN over een vrouw in haar woonboot, ik moest er stiekem wel om lachen. Mens was helemaal hysterich en ze had ook nog lekkage in haar slaapkamer.
yarrah schreef:Nee, op dit moment is het zo kritiek dat het niet mogelijk is. Afwachten en hopen is het enige wat we nog kunnen.
MissPK schreef:yarrah schreef:Nee, op dit moment is het zo kritiek dat het niet mogelijk is. Afwachten en hopen is het enige wat we nog kunnen.
Maar ze zijn toch vervoer aan het regelen? Van mij part gooien ze die beesten aan de andere kant van het water maar in de lege weilanden van andere boeren ofzo...
hilly200 schrikken idd! Maar gelukkig ook daar de paarden in veiligheid gebracht!
liefhelietje schreef:Ik zag gister een stuk op TVN over een vrouw in haar woonboot, ik moest er stiekem wel om lachen. Mens was helemaal hysterich en ze had ook nog lekkage in haar slaapkamer.
![]()
(sorry)
yarrah schreef:Blijft de RWZI wel droog wendy? dat vroegen ze zich hier af.
Jumpie schreef:Die vrouw met dat bruggetje wat ook helemaal was onder gelopen.. Haha daar moest ik ook wel beetje om lachen![]()
hille200 dat is schrikken, wat raar dat je staleigenaar niet even had gebeld...
eowyn04 schreef:Een vraagje, zouden jullie weg gaan als je beesten daar nog zouden zijn?
Mijn eerste gevoel zegt nee, ik blijf bij de dieren. Maar hoe reageer je op zo'n moment als het daadwerkelijk daar is?